Ha tehetném mindennap idejárnék

Jaromír a Templomhoz BudapestJaromír a Templomhoz Budapest a térképen

Kiváló 2019. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. április 22.
Borokat szeretm inkább, de bizonyos időszakban, főleg nyáron imádoma jó hideg söröket is. No, meg húsvétkor amikor lehet zöld sört kapni a Jaromirban. Így kerültem ismét sörőzőbe, s most ezt jól kifogtuk. Csodaszép helyen, kellemes (bár kissé lassú) kiszolgálással töltöttünk el itt barátommal pár órácskát S ha már itt voltunk ittunk a korsó Dudák zöld sör után egy pohár hidegen komlózott csapolt klostermannt is, s a végén dessertként pedig a végén egy üveg mézes Bakalárt. Le akalappal a választék előtt s le a kalappal a szépen megtervezett étlap-itallapjuk áttán is. Fiatalos lendület, jó hangulat, csak így tovább! Természetesen egy kis cseh sörkorcsolyát is megkóstoltunk, s bár a cseheknél jobb a bamborák (vagy inkább más), mint itt a tócsni, de mi ezzel is meg voltunk elégedve és a pácolt camambert sajttál is remekül illett a sörhöz. Nagyon szimpatikus, hogy az üveges söröket kedvezményes áron meg is lehet vásárolni itt. Visszatérünk, ne feledd szavamat! :)
Jaromír a Templomhoz Budapest - Étel/italJaromír a Templomhoz Budapest - EgyébJaromír a Templomhoz Budapest - Étel/italJaromír a Templomhoz Budapest - Étel/italJaromír a Templomhoz Budapest - Étlap/itallapJaromír a Templomhoz Budapest - Étel/italJaromír a Templomhoz Budapest - Étel/italJaromír a Templomhoz Budapest - Külső kép

Jaromír a Templomhoz további értékelései

2022.11.21egyedül
Ma erre tekeregtem, régen voltam itt, és nyilván minden változik, a világ is, én is. A szomszéd háztömbben dolgoztam sokáig, többször jártam ide ebédelni, a Lőrinc pap tér sarkára, de akkor még a Kamra nevű hely bújt meg a tér sarkán, nem a Jaromír. Fejest ugrani a pincébe egy pillanat műve volt,...
2021.07.11barátokkal
Egy forró nyári nap után késő este tértünk be ide sörözni, a 11 órás zárásig maradtunk. A teraszon foglaltunk helyet, gyakorlatilag telt házzal mentek szombaton este, de 1-1 asztal mindig felszabadult, gazdát cserélt. Pörgős, fiatalos a személyzet, a kiszolgálás a tömeg ellenére egész gyors...
2020.03.18egyedül
A Jaromir hálózatot kifejezetten kedvelem, eddig négy egységében voltam. Legjobban ez tetszett. Nem volt időm, hogy kipróbáljam a konyhát, ráadásul foglalásom is volt nem sokkal későbbre Wang mesterhez, úgyhogy csak egy sörre ültem be. Egyébként szívesen megkóstoltam volna például egy...