Jelentés a Jelenből

Jelen Bisztró BudapestJelen Bisztró Budapest a térképen

2015. márciusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. március 26.
Évekkel ezelőtt jártam már itt, még a dohányzásellenes törvény bevezetése előtt egy szombat estén, amikor akkora füst volt, hogy szinte vágni lehetett, most viszont egy kellemes ebédet fogyasztottunk itt el.
A hely az egykori Corvin áruház épületében található, de a Stáhly utca felől, hátulról nyílik a bejárata, hatalmas tágas csarnokszerű hely.
2 vagy 3 fogásos ebédmenüt lehet választani, melyhez kérés nélkül kaptunk 1 kancsó vizet.
Az első fogás zellerkrémleves volt csészében, pirított kenyérkockákkal, majd paprikás krumpli érkezett, jó paprikásan, magyarosan fűszerezve, kissé csípős lecsókolbásszal. Elég nagy adag. Kenyeret is kérés nélkül kaptunk hozzá.
A desszert aranygaluska volt vanília sodóval, ez is elég jó adag, klasszikusan elkészítve, minden fakszni nélkül.
Összességében jót ettünk, jóllaktunk, nem kellett sokat várni. Korrekt hely, kedvező ár-érték aránnyal (1390 Ft).
Jelen Bisztró Budapest - BelsőJelen Bisztró Budapest - EgyébJelen Bisztró Budapest - Külső képJelen Bisztró Budapest - Külső képJelen Bisztró Budapest - Külső képJelen Bisztró Budapest - EgyébJelen Bisztró Budapest - BelsőJelen Bisztró Budapest - BelsőJelen Bisztró Budapest - BelsőJelen Bisztró Budapest - Étlap/itallapJelen Bisztró Budapest - Étel/italJelen Bisztró Budapest - Étel/italJelen Bisztró Budapest - Étel/italJelen Bisztró Budapest - Külső képJelen Bisztró Budapest - Külső képJelen Bisztró Budapest - Külső képJelen Bisztró Budapest - Étlap/itallapJelen Bisztró Budapest - Étlap/itallap

Jelen Bisztró további értékelései

2019.04.09családjával
Egy délelőtti színházi előadás után választottuk ki ezt a helyet, mivel könnyen tudtuk megközelíteni.Az ételek ízletesek voltak és árban is elfogadhatóak. Az italok ára viszont elég borsos(üdítők, kávé).A kiszolgálás kissé vontatottan haladt,a desszertre sokat vártunk.Igyekeznem kellett, hogy a...
2017.10.05kollégákkal
Lehet, hogy máskor jobb állapotban van a hely. Én kétszer jártam itt és mindkétszer csúcsra volt járatva. Ez egyrészről nem rossz hír, mert akkor sokan szeretik, másrészről egy idő után már megüli a hangulatot. Most pl. beözönlött egy adott időpontban egy széria közép- és idősebb korú angol...
2016.10.07barátokkal
A Jelen bisztróban pár éve jártam a Vince alkalmával akkor ettünk is, izgalmas, korrekt erős négy pontos bisztrókonyhát visznek nemzetközi kitekintésű fogásokkal. A hely nem sokat változott azóta. Ezen fotók közül is válogatok párat. A minap beültünk egy italra, jómagam...