Dél-Pest legjobb vendéglője

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 13.
A napokban néztem az oldal budapesti top listás éttermeit, s ezek közül a Kakast még nem értékeltem, bár a "bakancslistámon" természetesen szerepelt. Jó pár évvel ezelőtt jártam már itt egy munkatársammal, aki tősgyökeres lőrinci lakosként ódákat zengett a helyről. A belvárosból majdnem 1 órányi utazásra található, de bizton állíthatom, megéri ide ellátogatni. A környékbeliek pedig nagyon szerencsésnek érezhetik magukat, hogy egy ilyen kiváló vendéglő működik a közelükben, immáron 1985 óta azonos tulajdonos által vezetve.
Hétvégén és péntek esténként mindenképpen érdemes helyet foglalni, amíg ott tartózkodtunk, a telefon folyamatosan csörgött, s vették fel a hétvégi asztalfoglalásokat. Nem kérdéses, nagyon népszerű hely. (A hétköznap napközbeni időszakok kissé nyugalmasabbnak számítanak.) Pedig nagy az alapterülete, sok asztaluk van, különteremmel is rendelkeznek, de a legszebb rész a japánkert a kis tóval, aranyhalakkal és a tavon átívelő híddal, melyre az étterem bizonyos fedett részeiről is szép kilátás nyílik.
Az étlap elég hosszú, a konyha alapvetően magyaros ízvilágot képvisel, melyben vannak tradicionális jól bevált fogások ("Kakas klasszikusok"), de megjelennek vegetáriánus, sőt a most divatos paleo étkek is. Elég széles a választék halételekből. Az adagok meglehetősen emberesek, de többségükből kérhető kis adag is. A kicsik részére többféle gyerekmenüt kínálnak.
Jó szívvel ajánlom a házi készítésű borjúmájgombóc levest, a fetával és padlizsánkrémmel sült csirkemell filét, a koktélparadicsom kompót fenséges volt, s a desszertek is kiválóak (madártej, mangó puding, Fekete-erdő kehely).
A kiszolgálás hibátlan, figyelmes, segítőkész, a folyamatos leterheltség ellenére. Árban középkategóriás, szerintem reális,d e valószínűleg a 18. kerület viszonylatában kissé drága. Szervizdíj nincs. Az italárak korrektek.
Kakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Étlap/itallapKakas Étterem Budapest - Étlap/itallapKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Étlap/itallapKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - Étlap/itallapKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - MosdóKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Belső

Kakas Étterem további értékelései

2024.04.07családjával
Felháborodást keltett bennem és családomban, hogy miután évtizedek óta ide járunk ünnepekkor és máskor is. Két héttel korábban telefonon bejelentkeztünk, születésnapot ünnepeltünk 4 fő. Kértük, hogy a terasz ajtó mellé kapjunk asztalt. 13 órára szerettünk volna asztalt, de mivel 12 órára tudták...
2024.03.10a párjával
Regota jarunk ide,mert finom etelek es jo volt a kiszolgalas.2024.03.08.-an voltunk ott vacsorazni. Alkoholmentes pinacolada koktelt kertem.alkoholos eprest hoztak.jeleztem es semmi elnezest,ugy neztek pofavagassal egybekotvea problemas vendegigy tette le az eredetileg kert koktelom.kacsamajat...
2022.09.15a párjával
Először jártunk ott párommal. Törzshelyünk zárva volt, és jó alternatívának tűnt a Kakas. Mindketten Párolt grillezett zöldséget rendeltünk kecskesajttal és valami öntettel. Az ételre közel egy órát kellett várni, de ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy a brokkoli, a karfiol épphogy meg...
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Silver Hotel Hajdúszoboszló
Gotthard Hotel Szentgotthárd - Senior 55+ ajánlat fürdőbelépővel
Senior 55+ ajánlat fürdőbelépővel
Gotthard Hotel Szentgotthárd
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással