Kellemes csalódás

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. decemberben, üzleti partnerrel járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 16.
Egy volt kollégámmal jártam az étteremben és első pillanatban megfogott az a profizmus, amit az ott dolgozó személyzeten tapasztaltam.
A folytatás is hasonlóképpen alakult. Az ételek-italok kiváló minőségűek voltak, a kiszolgálás profi módon történt.
Ár-érték arány megfelelő volt. Bár nem a belváros szívében található az étterem, érdemes egy kis kitérőt tenni miatta..

Kakas Étterem további értékelései

2024.04.07családjával
Felháborodást keltett bennem és családomban, hogy miután évtizedek óta ide járunk ünnepekkor és máskor is. Két héttel korábban telefonon bejelentkeztünk, születésnapot ünnepeltünk 4 fő. Kértük, hogy a terasz ajtó mellé kapjunk asztalt. 13 órára szerettünk volna asztalt, de mivel 12 órára tudták...
2024.03.10a párjával
Regota jarunk ide,mert finom etelek es jo volt a kiszolgalas.2024.03.08.-an voltunk ott vacsorazni. Alkoholmentes pinacolada koktelt kertem.alkoholos eprest hoztak.jeleztem es semmi elnezest,ugy neztek pofavagassal egybekotvea problemas vendegigy tette le az eredetileg kert koktelom.kacsamajat...
2022.09.15a párjával
Először jártunk ott párommal. Törzshelyünk zárva volt, és jó alternatívának tűnt a Kakas. Mindketten Párolt grillezett zöldséget rendeltünk kecskesajttal és valami öntettel. Az ételre közel egy órát kellett várni, de ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy a brokkoli, a karfiol épphogy meg...