Kellemes vacsora teknősök lakta kerti tó mellett

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

2018. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 5.
Családi vacsorára tértünk be legutóbb, az ételekben és szép környezetben ezúttal sem csalódtunk. Nem a legolcsóbb étterem, de bőséges és szerintem fantáziadús a választék, és követi a modern étkezési kultúrát. Vega és paleo fogások is vannak, ezért fiataloknak és a tudatos táplálkozás híveinek is jó választás lehet.
A belső tér igényesen kialakított, kellemes hangulatú. A kerthelyiség egy helyes kis tóval, és teknősökkel nagyon tetszetős, sok kisgyerekes család is jár ide ahogy láttam.
Ami nem tetszett az a pincérek hangneme. Némelyik felszolgáló megjegyzései mögött volt azért némi él, illetve értetlenkedés, ami nem túl jó üzletpolitika, mert így vendégeket veszíthetnek. Ha az ember rossz érzéssel távozik, akkor kevésbé szívesen jön újra, vagy szervez ide csoportos vacsorákat. Persze lehet hogy csak egy-két alkalmazottról van szó, és pont kifogtuk.
Egyébként a felszolgálás gyorsaságával nem volt probléma, és mindig odafigyeltek hogy hozhatnak-e még italt stb. Ezért összességében elmondható, hogy valóban a környék egyik legjobb étterme.

Kakas Étterem további értékelései

2024.03.10a párjával
Regota jarunk ide,mert finom etelek es jo volt a kiszolgalas.2024.03.08.-an voltunk ott vacsorazni. Alkoholmentes pinacolada koktelt kertem.alkoholos eprest hoztak.jeleztem es semmi elnezest,ugy neztek pofavagassal egybekotvea problemas vendegigy tette le az eredetileg kert koktelom.kacsamajat...
2022.09.15a párjával
Először jártunk ott párommal. Törzshelyünk zárva volt, és jó alternatívának tűnt a Kakas. Mindketten Párolt grillezett zöldséget rendeltünk kecskesajttal és valami öntettel. Az ételre közel egy órát kellett várni, de ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy a brokkoli, a karfiol épphogy meg...
2021.10.17barátokkal
Kivülről kisebbnek látszik az étterem, de bent kényelmes, nagyobb terek állnak rendelkezésre. A kiszolgálás gyors és udvarias volt. A közel teltház ellenére a megrendelt ételeket és italokat rövid időn belül megkaptuk. Ettünk kacsát, csirkét, halat és vadat. Finomak voltak az ételek és az adagok...