Átlagos étterem

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2018. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 21.
Férjemék ide ültek be korábban egy üzleti ebédre, és az ő indíttatására mentünk ide egy családi ebédre, mondván egyszerű hely, de jó az étel.
Hát ennek fényében igen nagy csalódás volt, még férjemnek is. Az ételek kimondottan átlag alatti minőségek voltak, és némelyik kifejezettek kevés, ugyanakkor a másik meg igen sok. Én egy sült lazacot ettem grill zöldséggel, de mikor kihozták nem hittem a szememnek, hogy ennyi... Egy mini szelet lazac, amiből csak azért nem kértem még egyet, mert az elkészítés minősége nem adott rá okot, mondván ebből bőven elég ennyi is. A párolt zöldség pedig pár szem valami a tányér közepén. Hát a "nem laktam jól" enyhe kifejezés.
És életem legrosszabb kávéja is befigyelt még a végére. Egyszerűen nem bírtam meginni, pedig nem vagyok egy válogatós fajta. Mivel ezt anyukám is tudta, ezért megkóstolta, hogy mi lehet ennyire rossz. Hát megértette ő is az ott hagyását... Biztos nem megyünk többet...

Kakas Étterem további értékelései

2023.09.21egyedül
Külvárosi régivágású, hagyományos kisvendéglő Angyalföldön a Reitter Ferenc utcában. Abszolút retró benyomások törtek itt rám, gyermekkoromat, az 1970-es - 80-as éveket megidézve. Egy meglepően forró koranyári napon sikerült éppen erre járni, ennek ellenére kizárólag a nem klimatizált...
2021.09.12gyerekekkel
.....el hagyj! Névnapot ünnepelünk a csakáddal,ezért jó helyet keresünk. A Kakas tavaly bevált. "Mindössze" 6-an vagyunk,igy a személyzet némi logisztikával szorit nekünk helyet a kerthelyisíg sarkában. Nem kis feladat mert telt ház van -később kiderül miért- ráadásul délután esküvői vacsora...
2020.06.28gyerekekkel
Közel 4 hónapja nem voltunk étteremben,igy egy családi ünnepség apropóján látogatunk el a Kakas-hoz. Népes csapatunk miatt-heten vagyunk- asztalt foglalumk. Nem sokan vannak,az élet még nem a megszokott,de készültek ránk s ezért összetoltak 3 asztalt. Érkezés 13,25-kor. A helyi erők teszik a...