Étterem teszt 350.- karanténtörő

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

2020. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. június 28.
Közel 4 hónapja nem voltunk étteremben,igy egy családi ünnepség apropóján látogatunk el a Kakas-hoz.
Népes csapatunk miatt-heten vagyunk- asztalt foglalumk. Nem sokan vannak,az élet még nem a megszokott,de készültek ránk s ezért összetoltak 3 asztalt.
Érkezés 13,25-kor.
A helyi erők teszik a dolgukat étlapot azonnal kapunk s a szokásos "mit hozhatok inni"kérdést.
Az étlap mindjárt meglepetés! Nem kevesebb mint 16!!! féle levesből lehet választani,hirtelen nem is tudok példát arra hol volt ekkora választék.
Az étlapban külön oldalon vannak bélszín és a hátszín ételek! Ilyent sem láttam még.
Több mint 70 féle ételből lehet választani.
Heten vagyunk 2 kisgyerekkel,ebből 6 féle ételt rendelünk,ahányan vagyunk annyiféle innivalót.
A felszolgáló hősiesen tartja a frontot,a gyerekek miatt eléggé "forgalmas" az asztalunk.
A levesek 13.55-kor érkeznek 18 perc után,ez jó időnek számit.
Ujabb meglepi: az Újházi tyúkhúsleves klasszikus receptjét kapom,a gombás változatot normális fél literes tálban zöld erős paprikával,ahogy kértem.
A leves jóízű,forró ahogy kell. Tartalmas.
Kissé lármásak vagyunk,sokat rendelünk és sokfélét,emberünk pontosabban a pincérhölgy vitézül bírja a tempót,egy-két dolog lemarad,de pótolja.
A főételek 14,18-kor érkeznek.A tálalás jó,az adagok közepesek. A köretek átlagosak,a krumpli "teszkógazdaságos"a rízs átlagos. A sajttal töltött csirkemell átsült,az rendben van,két közepes méretű hússzelet. A család is elégedett,egyikük jelzi,ilyen jó steaket (médiumra sütve) még sehol nem evett.
Az italok hűtése kitünő,ez nem mindegy,odakint 32 fok van,idebent kellemes a légkondicionálás.
Az asztalok teritése is szép,sőt, sótartó és fogpiszkáló is van.
A gyerekek már nyűgösek,így
desszertet kávét nem kérünk. Számla jön 50,420 ft ez 7 főre előételekkel rengeteg itallal,korrekt összeg. A lyoni libamáj 9,900 ft,a dupla bélszín 6,200,az én töltött csirkém 1,900 ft,az árak köretek nélkül értendőek.Az Újházi tyúkleves 1,150 ft,egy Krombacher 0.4 deci 700 ft egy búzasör 800. Az italok drágák,egy Amaretto 1,500 ft(3 cent!)
Piros pont hogy külön kérésre sajtos rántottát is készitettek a kicsiknek.
Távozunk 14,55-kor,étkezési idő 90 perc.
Összegzés:
Étterembe enni és jóllakni járunk,ez sikerült.
Alapvetően jó hely.
Az étlap kiemelkedően változatos és bőséges. A hosszú zárva tartás után is teljes palettával működnek. Hangulatos hely,tisztasággal semmi gond. Ár érték arány az ételeknél jó,az italok drágák.
Ételek minősége jó,kisebb kifogásokkal(köretek). Kiszolgálásra nincs sok panasz,jól kezelték a zűrzavart amit okoztunk.
Minősités: ajánlott
Értékelés:
(hosszú idő után első értékelés ezért jószivű vagyok)
9/10 pont
Kakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - EgyébKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - Étlap/itallapKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - Külső képKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - BelsőKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - Étel/italKakas Étterem Budapest - Étel/ital

Kakas Étterem további értékelései

2023.09.21egyedül
Külvárosi régivágású, hagyományos kisvendéglő Angyalföldön a Reitter Ferenc utcában. Abszolút retró benyomások törtek itt rám, gyermekkoromat, az 1970-es - 80-as éveket megidézve. Egy meglepően forró koranyári napon sikerült éppen erre járni, ennek ellenére kizárólag a nem klimatizált...
2021.09.12gyerekekkel
.....el hagyj! Névnapot ünnepelünk a csakáddal,ezért jó helyet keresünk. A Kakas tavaly bevált. "Mindössze" 6-an vagyunk,igy a személyzet némi logisztikával szorit nekünk helyet a kerthelyisíg sarkában. Nem kis feladat mert telt ház van -később kiderül miért- ráadásul délután esküvői vacsora...
2018.06.21családjával
Férjemék ide ültek be korábban egy üzleti ebédre, és az ő indíttatására mentünk ide egy családi ebédre, mondván egyszerű hely, de jó az étel. Hát ennek fényében igen nagy csalódás volt, még férjemnek is. Az ételek kimondottan átlag alatti minőségek voltak, és némelyik kifejezettek kevés,...