Nagyon hangulatos Vendéglő...kissé gyenge ízekkel

Kakukk Vendéglő BudapestKakukk Vendéglő Budapest a térképen

2017. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. november 9.
Családi születésnapi buli keretében asztalfoglalással érkeztünk az étterembe.
A személyzet magas színtű vendégvárás/látásról tett tanúbizonyságot.
Amikor lefoglaltuk az asztalt, kértük, hogy ha lehet - kicsit szeparált asztalt kérünk.A kérésünket figyelembe vették és egy nagyon jó asztalt kaptunk, ami a 7 fős volt családunk minden tagjának megfelelt.
Ott tartózkodásunk alatt, mindvégig nagyon figyelmesek, udvariasak , gyorsak és kedvesek voltak a felszolgálók.
Külön kiemelném, hogy sok extra kérést is teljesítettek, pl. tészta helyett galuska a harcsapaprikáshoz, vegyesköretbe beépített saláta, bő szaftos marhapörkölt...látszik , hogy mindenben a vendég kedvében szeretnének járni.
Ez nagyon dicséretes, ritka az ilyen profi vendéglátás! Gratulálunk!
A vendéglő békebeli kertvárosi hangulata nagyon megkapó, gyönyörűen fel van újítva az egész hely kívül/belül.
A tisztaságban sincs semmi hiba, makulátlan terítők, rendezett helyiségek és tiszta mosdók.Ár/érték arányban korrekt.
Az italok nagyon rendben vannak, finom hideg csapolt sörök, ízletes házi limonádé, kellemes rozé fröccs!
Az ételek minősége, tálalása és mennyisége megfelelő, de sokunknak volt egy-két apróság ami nem igazán tetszett.
Pl. langyosan felszolgált gulyásleves ...erős fűszer nélkül, sótlan hal fogások, szétfőtt íztelen petrezselymes burgonya , ízetlen saláta...hiányzott róla egy kis öntet, a csülök kicsit túl lett sütve.
Kár, hogy a konyha nem annyira profi mint a kiszolgálás. A desszertek és a kávé nagyon finomak voltak! Az előbb vázolt apró kellemetlenségek - egyes ételekkel kapcsolatban – ellenére, igazán jól éreztük magunkat és biztos visszatérünk ide!
Kakukk Vendéglő Budapest - Külső képKakukk Vendéglő Budapest - BelsőKakukk Vendéglő Budapest - BelsőKakukk Vendéglő Budapest - BelsőKakukk Vendéglő Budapest - BelsőKakukk Vendéglő Budapest - MosdóKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/italKakukk Vendéglő Budapest - Étel/ital

Kakukk Vendéglő további értékelései

2021.09.07a párjával
Bementünk mert dicsérték, mondtuk ebédelni szeretnénk, a "hölgy" kérdezte van e foglalásunk.mondtuk nincs.erre közölte:akkor nem fognak. Nem az a baj hogy nem volt hely, hanem a stílus, így az ételekről nem tudok véleményt formálni, sem most sem maskor, mert többet nem megyünk. Gratulálok a...
2019.06.16barátokkal
Kedves barátunk sokadik születésnapja alkalmából jöttünk össze. A helyszínt az ünnepelt javasolta, aki a közelben lakik, és rendszeresen megfordul itt. Különterem, egyetlen hosszú asztalnál tizenketten. Kicsit szűkös, de sok jó ember… A terem hangulata értékelhetetlen, de a fő szempont...
2019.06.01barátokkal
Igazi békebeli kisvendélő, csendes, nyugodt, hangulatos. Kicsit eldugott helyen van, tömegközlekedéssel nehezen megközelíthető. Akik el akarnak vonulni a városi nyüzsgéstől, zajtól, azoknak ideális választás. Finomak az ételek, bár kicsit drágák, a kiszolgálás viszont udvarias, gyors.