Náthás pincér

Kispesti Halásztanya Étterem BudapestKispesti Halásztanya Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2016. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 23.
Ebben a "hires" étterembe tértem be a családommal és a kutyáinkkal. Belépés előtt megkérdeztem hogy a kerthelyiségbe be jöhetünk-e a kutyákkal ( 2 kistestű) közölte az idős pincér nyugodtan legfeljebb őket sütjük meg. Az italrendelésre kb félórát vártunk amikor kihozta orrát szìva ill kezével törölgette zsebkendő hiányában. Már akkor gondoltam itt rossz helyen vsgyunk de nagyon éhesek voltunk. További fél óra múlva felvette az ételrendelés és kb háromnegyed óra múlva meg is kaptuk. A várakozás alatt ráértünk szemügyre venni az asztalon lévő dolgokat. A só, bors tartó koszos rozsdás volt. A só helyett penészes rizsszemek voltak benne. Kérésemre levett egy másik asztalról egy hasonlót és orrát szìva letette. A müanyag székek rozogák, az asztal billegett. Az étel talán elfogaható lett volna ha nem lett volna mindennek (rukkolának is) használt olaj ize. Valahol sajnáltam az idős pincért mivel egyedűl volt. Szerencsére mire egy több fős társaság bejött mi eljöttünk. Mi lett volna ha ők érnek elöbb .. A férjem azért adott borravalót de nem elégedetségből hanem sajnálatból. Ennyi volt a 20.-i ünnepi ebédünk.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Kispesti Halásztanya Étterem további értékelései

2022.09.21csoporttal
A 18. -19, kerület tradicionális helye, amióta én meg vagyok azóta létezik. Minden találkozómat ide szerveztem, akár családi, akár az elmúlt iskolai évek találkozóit. Probléma mentes és sikeres összejövetelek voltak. Ez köszönhető a tanya ideális helyének, jó megközelíthetöségének, befogadó...
2017.09.25családjával
Az étterem elvileg délben nyit. Ehhez képest 12 óra és hosszas kopogás után végre kinyitotta a pincér az ajtót. A férjem szülei már hetekkel korábban foglaltak asztalt egy konkrét(!) helyre, melyet meg is ígértek. Oda mégsem tudtunk ülni, mert az indok az volt: sok vendéget várnak és át kellett...
2016.11.06a párjával
Véletlen bukkantunk rá erre az étteremre a panelházak között.Tetszett a kockás abroszos,csárdajellegú belső tér. Amikor bementünk egy asztalnál ültek vendégek, pincér nem volt sehol. Egy pár perc várakozás után "előkerült". Egyből megkérdezte, hogy mit hozhat italt.Ezt elég furcsának találtuk....