egy nagy adag luxus

KNRDY - American Steakhouse & Bar BudapestKNRDY - American Steakhouse & Bar Budapest a térképen

Kiváló 2013. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 12.
2013.11.3.-án jártunk ebben a Steak étteremben
nagy várakozás előzte meg ott jártunkat mert ilyen étterembe nem sűrűn megy a hozzám hasonló ember fia.előzetes bejelentkezés alapján érkeztünk mégsem tudtak rólunk de egy telefon után minden rendben volt
ez azért kicsit meglepett bennünket..
ezek után viszont minden rendben ment flottul működött az egész rendszer
helyünkre kisértek elvették a kabátunkat táskának hoztak asztali tartót érdeklődtek sürögtek-forogtak körülöttünk jól esett de még a jó izlés határain belül történt minden
kedve fiatalember segitett a menük választásában részletesen mindent elsorolt csak ámultunk a felkészültségén látszott nem csak kényszerből hanem valódi segitőkészségből sorolja a tudnivalókat
a menü előtt egy hölgy --vasárnap lévén-- a tulajdonoa eredeti Francia Roséjából kinált bennünket ez plusz szolgáltatásként volt és nagyon jól esett a kedvesség../ azért irom hogy mások is tudjanak róla /vasárnap igy kedveskednek a betérő vendégeknek. a párom pedig egy isteni csoda bodzás koktélt..
a menü előtt szintén az étterem plusz szolgáltatásaként előételt is kaptunk ez szintén kedves hozzájárulás volt az étterem részéről..
a megrendelt ételeink viszonylag rövid időn belül kerültek asztalunkra ennek örültünk.
a hangulat jó volt közben diszkréten érdeklődtek szolgálhatnak-e még valamivel de minden tökéletes volt
a választott menű--Argentin steak--fantasztikusan finomra sikeredett a hozzávalókkal együtt köszönet érte az étteremnek ők segitettek összeállitani a menüsort és kiválóra sikeredett.
összességében mindennel meg voltunk elégedve valóban minden tökéletesre sikeredett és örülünk hogy eljutottunk hozzájuk
az áraik nem egyszerű emberek pénztárcájához mért de ha valaki szeretne valami kuriózum helyre eljutni akkor nagyon ajánlom hogy menjen el hozzájuk mert itt egy más világot ismerhet meg mint amihez mi szokva vagyunk
más felfogás--más mentalitás egészen új terület--
én szívesen elmennék hozzájuk ujra és ha ugy hozza a sors akkor élek is vele !!!
KNRDY - American Steakhouse & Bar Budapest - Belső

KNRDY - American Steakhouse & Bar további értékelései

2018.08.30egyedül
5. kerület, Banknegyed, Október 6. utca, egymás után ilyen-olyan vendéglátó egységek. Ezek közül színvonalát tekintve a KNRDY, avagy Konrády kiemelkedő gasztro-élményt nyújt. A fő specialitás a steak, több féle is: 50 napos érlelt USDA prime, Omaha black angus, ausztrál wagyu, japán wagyu -...
2018.04.13a párjával
Kndry A KNRDY is azon azon fine dining éttermek közé tartozik, melyek délben kitűnő ár/érték arányú ebédet kínálnak, amit bárki megengedhet magának. (Néhány további példa: Monk’s bistro, Csalogány26, Kollázs, de a sor szerencsére elég hosszú.) A KNRDY-ban két fogás 2500 forint, három...
2014.02.10gyerekekkel
Vasárnap este jártam itt a fiammal. Nem foglaltunk asztalt előre,de szerencsére volt szabad asztaluk. Az étterem hangulata kíváló,mintha New York-ban lennénk. Kellemes zene, nyugodság. Super! Én Billioner hamburgert rendeltem (11.900.-ft),libamájjal a tetején,isteni zsemlében. Igazán jó volt....