Ázsiai vegyes felvágott

Koi Étterem BudapestKoi Étterem Budapest a térképen

2023. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. november 4.
Korábban éveken át egy középszerű, menza-jellegű magyaros kifőzde működött itt, az ő bezárásukat követően némi pauza után a KOI étterem nyitott itt meg Újlipótvárosban, a Nyugati tér, a Westend és a Vígszínház közelében. Az étterem, amelyet az aranyhalról neveztek el, ázsiai ételeket kínál. Japán, kínai, koreai, thai, vietnámi fogások is szerepelnek a meglehetősen hosszadalmas étlapon. A belteret szépen felújították, kifestették, hozták a hangulathoz illő dekorációt is, viszont az emeletet egyelőre nem nyitották meg, pedig ott is vannak asztalok. A nyelvi problémákkal már a belépéskor szembesültünk, 2 ázsiai lány és egy fiú szolgált ki, de mint később kiderült, nem volt minden egyértelmű számukra. Helyben is ettünk és elvitelre is vásároltunk. A mangó saláta tigrisrákkal nagyon finom volt, az ízlett talán a legjobban (3290 Ft), a fiam számára választott csirkehúsos Pho leves is jól sikerült és jó nagy adag volt (2990 Ft) - ez utóbbit ebédmenüben kedvezményes áron kaptuk, mellé járt egy kis üveges Coca Cola termék is. A rák tempura (3 db / 1990 Ft) szintén rendben volt. A marhahúsos pirított tészta volt a leggyengébb fogásunk (3490 Ft), a hús kiszáradt, a tészta borzasztóan zsíros és sós hatású volt, túl lett tolva érzésem szerint a szójaszósz. A 6 db -os rákos gyoza ízre nem volt rossz, mondjuk ettem már ennél jobbat is, kicsit száraz volt a tésztája (1990 Ft). A Pho-n kívül sushi szetteket kértünk elvitelre, lazac nigirit (3590 Ft/6 db), lazac makit (18 db/4770 Ft), omlett makit (6 db/900 Ft). A sushik elég kicsik voltak szerintem. De frissen készült minden. Kérdés nélkül lelocsolták a makikat valami koktél-majonézzel, úgyhogy ki is kellett cseréltetnünk őket, de ezt megtették zokszó nélkül.
A dobozért 150 Ft-ot fizettünk, bár 2 doboz volt. Szervizdíjat nem számoltak fel.
Összességében 3 és 4 pont között az össz-élmény, de a Pho és a mangósaláta miatt ezúttal felfelé kerekítek, és a cserét is méltánylandónak tartom. Minden esetre egy kicsit billegős az indulás, remélhetőleg később jobban belejönnek.
Koi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - Étlap/itallapKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - Étlap/itallapKoi Étterem Budapest - Étlap/itallapKoi Étterem Budapest - Külső képKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - MosdóKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - BelsőKoi Étterem Budapest - EgyébKoi Étterem Budapest - Étel/italKoi Étterem Budapest - Étel/italKoi Étterem Budapest - Étel/italKoi Étterem Budapest - EgyébKoi Étterem Budapest - EgyébKoi Étterem Budapest - Étel/italKoi Étterem Budapest - Étel/italKoi Étterem Budapest - Étel/italKoi Étterem Budapest - Külső képKoi Étterem Budapest - Külső kép

Koi Étterem további értékelései

2024.02.27a párjával
A párommal a vacsorát egy tavaszi tekerccsel (2 db 2590) és rák tempurával (3 db 2590) kezdtük előételként, ami frissen készült és nagyon finom volt. Mi is találkoztunk a nyelvi korlátokból adódó félreértéssel, a rák tempura helyett először edamame babot kaptunk, de ezt rögtön kicserélték, 5...
2023.10.03egyedül
Feljött a hirdetés ma, nem először, nézem a netet, hogy hát Koi étterem... nézem az ittjartamot, fent van, de még a kutya sem járt itt. Hű, gondoltam, ez ZigZag felségterülete, mi lesz, ha lebukom majd, hogy arrafelé vadászgatok? Mindegy, félelem félretéve, egy jó pho-ért bármit, induljunk! Egy...