kellemes meglepetés

Kolbászda Vendéglátó Gasztronómiai Kft. BudapestKolbászda Vendéglátó Gasztronómiai Kft. Budapest a térképen

2012. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. április 11.
Amikor a közelben dolgoztam, bementem a Kolbászdába a munkatársammal és rendeltünk egy olyan tálat, amin mindenféle színű kolbász volt. Kicsit visszataszító volt némelyik, de ennek ellenére nagyon finoman el voltak készítve. Árban kicsit sokalltam, mert annak aki nagyon éhes és tud enni, kicsik az adagok. Picit olyan a hangulata mint egy strandon felállított büfének, ami nem feltétlen baj.

Kolbászda Vendéglátó Gasztronómiai Kft. további értékelései

2023.04.27barátokkal
Hangulatos étterem, nagyon jó, gyors kiszolgálás. Könnyen megközelíthető helyen található. Sokan látogatják, ezért érdemes helyet foglaltatni.
2016.03.14barátokkal
A Bajor kolbászda emlékezetes helyszín számomra, itt volt szerencsém évekkel ezelőtt hosszabban beszélgetni a magyar gasztronómia egyik jelesével. A hely jó aláfestés volt a csevejhez, mely a magyar vendéglátás állapotáról szólt főleg. Sültkrumplit ettem, amit túlsütöttek, egyébként mirelitáru...
2015.05.29barátokkal
Barátokkal jártunk itt egy kellemes májusi estén, a kinti padoknál ültünk le. A hely a Batthyány Vásárcsarnok mögötti utcában található. Először úgy terveztük, hogy csak sörözni fogunk, de jó hangulatban gyorsan telik az idő, meg is éheztünk, ezért úgy döntöttünk, nem érdemes továbbmenni egy...