Ki itt belépsz, hagyj föl minden reménnyel

Lugas Vendéglő BudapestLugas Vendéglő Budapest a térképen

Szörnyű 2018. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 31.
Minap a családommal jártunk az étteremben. (Bár ne tettük volna, háromszor voltunk itt: előszőr, utoljára és soha többet) A pincérhölgy hozott kérésünkre 2 db. étlapot, de mivel négyen voltunk, újabb kérésünkre kaptunk még kettőt. Az ételeket megrendelve külön-külön, kb. 5 perc időeltéréssel kihozták, így az együtt ebédelés lehetetlenné vált. A négy "főételből" az egyik szagló húst tartalmazott, (szegény menyem, majdnem rosszul lett) a másik a sült zöldség helyett főtt ("párolt") köretet kapott, melynek az alján kb. 5 mm.-es gyanus lé állt, természetesen abban ázott a hús is. Mindkettőú "élvezetéről" lemondtunk, és visszaküldtük a konyhának.
A másik két ételt meg tudtuk enni, de nem kívánom dícsérni egyiket sem. Gyorsan el kívántunk jönni az étteremből, kértük a számlát, mire kihozott a hölgy egy 23.600.- Ft.-ról szóló "sajtcédülát". Temészetesen a "számlán" csak az összeg szerepelt, mire ismételten kértünk egy hivatalos, tételes számlát. Meg is kaptuk (kb. 8 perc muva), az étterem neve, címe persze nem szerepelt ezen sem, de az összeg is érdekes volt. Tételesen nem volt felírva a fogyasztásunk, szerepelt egy 19.000.-Ft. összegű fogyasztás + 1.000.- Ft ÁFA.

Lugas Vendéglő további értékelései

2020.03.06barátokkal
Gyakrabban esik meg velem, hogy lejjebb értekelek egy fősodratú éttermet, mint az előttem járók, mint hogy fordítva történjen a dolog. De lám ez is megesik, mint például most. Nekem a Lugas kiemelkedően jó élményem volt. Kedves kiszolgálás, jó konyha, egyedi atmoszféra jellemzi, olyan, mint egy...
2018.10.28gyerekekkel
A mai ebédnél éhen maradt a társaság 2 tagja. Már régen szerettem volna meglátogatni ezt az éttermet, mert a páromtól mindíg csak azt hallottam, hogy milyen előkelő, fínomak az ételek ,persze egy kicsit drága. Ezek az élmények közel 25 évvel ezelőttiek voltak Neki. Elhatároztam, hogy a mai nap...
2017.07.02a párjával
Valóban annyi minden van itt, már szinte múzeumban éreztem magam! A baj az szerintem, hogy nagyon vegyes a felhozatal és már zsúfolttá teszi az egészet a számomra, és koncepció nélkülinek tűnik. Maga az étterem 4 részből áll, a kerthelyiség, sajnos a rossz idő miatt nem tudtunk itt leülni. A...