Kellemes est

Mátyás Pince Étterem BudapestMátyás Pince Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2014. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. szeptember 3.
Egy kellemes este eltoltéséhez bátran lehet ajánlani, nem csak az ételek finomak, de a szórakozás is biztosítva, élo zene szól míg az ember vacsorázik, sot a mi ott járttunkkor egy kis figyelmességgel is megleptek a pincérek. Az idei nyár búcsúztatása egy szép estével zárult, melyre sokáig emlékezni fogunk. Orultunk, hogy ott lehettunk, és egy ilyen élménnyel lettunk gazdagabbak.
Mátyás Pince Étterem Budapest - Belső

Mátyás Pince Étterem további értékelései

2019.09.15családjával
Már a bejáratnál elkezdődött az időutazás, kedves fogadtatás és különleges belső tér, akár egy múzeumban. A padok kicsit kényelmetlenek, de a figyelmes kiszolgálás és a finom ételek ellensúlyozták a pici kellemetlenséget. Mivel üres volt ebben az időpontban az étterem nyugodtan körbejárhattuk és...
2017.11.29kollégákkal
A Mátyás Pince az egyik legismertebb belvárosi étterem, 1904-ben nyitották meg. Több mint 10 évvel ezelőtt, talán van az 15 is... jártam már itt, maradandó emlékeim őszintén szólva nem maradtak meg az akkori látogatásból. Kb. 1 évvel ezelőtt úgy láttam, hogy van ebédmenüjük, fel is vettem a...
2016.01.04családjával
Párommal, igen rövid idő alatt tettük le a voksunkat a Mátyàs pince étterem mellett. Karácsony előtti szűkebb csalàdi körben tartandó esküvő utáni vacsorához kerestünk árban és minősègben megfelelő éttermet. Nagyon kedves és figyelmes kolléganővel való egyeztetések után (abszolút...
BL Garden Panzió Balatonlelle - Napi árak reggelivel
Napi árak reggelivel
BL Garden Panzió Balatonlelle
Hotel Yacht Siófok - Szilveszter
Szilveszter
12.29-01.01.
Hotel Yacht Siófok
Hotel Honti Wellness és Konferencia Szálloda Visegrád - Napi árak reggelis ellátással