Kiváló pizzéria

Mix-R Pizza - Zugló BudapestMix-R Pizza - Zugló Budapest a térképen

Kiváló 2017. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. április 4.
Nagyon finom a pizza, saját magamnak állítom össze. Feltétekben gazdag, nem spórolnak semmivel. Igényes a hely, az árak nagyon barátiak, italok tekintetében is. Visszatérő vendégek vagyunk a párommal. Hangulatos a pizzéria, barátságosak és figyelmesek a felszolgálók. Ajánlom jó szívvel akár baráti összejövetelekhez, akár egy gyors vacsorához. Más ételeket is ki fogunk próbálni.

Mix-R Pizza - Zugló további értékelései

2019.03.09családjával
Tegnap beültünk a zuglói MixR pizzériába, egy pizzára! Azt most hagyjuk, hogy a pincérnő olyan flegma volt, hogy legszívesebben pofán csaptam volna, hogy az öt pizzára, másfél órát vártunk, CSAK 3 tányért kaptunk, mert éppen "elfogyott", és 3 sör helyett "véletlen" négyet hoztak ki,...
2018.08.12a párjával
A héten jártam itt, régóta ismerem, korábban sokat jöttünk ide legfőképpen pizzázni haverokkal. A mostani látogatásom során hatalmas csalódás ért összességében mint a kiszolgálás mint ételek minőségével kapcsolatban. Párommal érkeztünk, én pizzázni szerettem volna, a pincér egyből közölte kissé...
2017.10.16gyerekekkel
Szombaton délután családdal, gyerekekkel ebédeltünk itt. Korábban már sokat hallottam a Mix-R-ről, elég jó véleményeket. Zugló, Bosnyák kereszteződés, forgalmas, jól megközelíthető, a szomszédos kis utcában lehet parkolni. Az étterem 2 teremből áll, mi a belső részben foglaltunk helyet. A...