Családi ebéd

Mix-R Pizza - Zugló BudapestMix-R Pizza - Zugló Budapest a térképen

Átlagos 2017. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 27.
Idén nyáron most voltunk itt másodjára, és a korábbi években is meglátogattuk már az éttermet. Visszatérő vendégek vagyunk, mert finomak az ételek, nagy a választék és az adagok méreteivel is meg vagyunk elégedve.

Ami negatívumot említenék, az a kiszolgálás. Először is a pincér nem egyszer elfelejtette, hogy rendeltünk valamit és újra kellett neki szólni. Az is előfordult félrehallotta, hogy milyen üdítőt rendeltünk és mást hozott ki. Továbbá, ami a leginkább zavaró és mindkét nyári látogatásunkkor előfordult az az, hogy nem várják meg, míg az egyik fogást befejezzük, hozzák ki a következő fogást. És a sorrend sincsen meg. Unokatesómnak először kihozták a pizzát, rá 10 percre a leveseket és rá nem sokkal a főételeket is azoknak, akik nem kértek levest. Én ettem levest és mikor még csak a felénél jártam, hozták is ki a következő adagot. Mivel cipóban levő levest ettem, több ideig tartott, így szinte kihűlt a 2. fogás mire hozzákezdtem. Nagyon zavaró, hogy össze vissza, rendszertelenül hoznak ki mindent.

Mix-R Pizza - Zugló további értékelései

2019.03.09családjával
Tegnap beültünk a zuglói MixR pizzériába, egy pizzára! Azt most hagyjuk, hogy a pincérnő olyan flegma volt, hogy legszívesebben pofán csaptam volna, hogy az öt pizzára, másfél órát vártunk, CSAK 3 tányért kaptunk, mert éppen "elfogyott", és 3 sör helyett "véletlen" négyet hoztak ki,...
2018.08.12a párjával
A héten jártam itt, régóta ismerem, korábban sokat jöttünk ide legfőképpen pizzázni haverokkal. A mostani látogatásom során hatalmas csalódás ért összességében mint a kiszolgálás mint ételek minőségével kapcsolatban. Párommal érkeztünk, én pizzázni szerettem volna, a pincér egyből közölte kissé...
2017.10.16gyerekekkel
Szombaton délután családdal, gyerekekkel ebédeltünk itt. Korábban már sokat hallottam a Mix-R-ről, elég jó véleményeket. Zugló, Bosnyák kereszteződés, forgalmas, jól megközelíthető, a szomszédos kis utcában lehet parkolni. Az étterem 2 teremből áll, mi a belső részben foglaltunk helyet. A...