Rejtő hősei Csepelen

Nagy Levin Étterem BudapestNagy Levin Étterem Budapest a térképen

2017. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 3.
Csepelen nem vagyunk ismerősek, de a Nagy Levin Étterem neve ismerős volt innen, úgy rémlett, pozitív értékeléseket kaptak, így szombat délután ide tértünk be egy megkésett ebédre. A 2 részre osztott terasz nem dohányzó részében ültünk le, csupán pár vendég volt rajtunk kívül, válogathattunk az asztalok között. Az asztalt védő papírterítőn az egyik Rejtő történet olvasható képregény formában, és az étlap ételleírásai, elnevezései is ezt a világot és nyelvezetet idézik meg. A hangzatos nevek alatt értelmezhető módon is le vannak írva az ételek. A levesekből csészés és nagy tányér adagot is lehet kérni, de itt a csésze is kb. duplája volt a máshol megszokottnak. Guyláslevessel és tormás-dijoni mustáros vadragu levessel indítottunk, melyek közül ez utóbbi volt a lényegesen jobban sikerült. A rendelésfelvétel nem ment a leggyorsabban, és a 2 pincér között sem volt teljes az összhang. Később a tányérokat nem mindig időben szedték le és a vendégek kéréseit sem tudták figyelemmel kísérni, mivel el-eltűnedeztek a benti részben. A gulyás ehetetlenül tűzforró, a krumpli kissé alulfőtt és kevés, a hús kevés és részben rágós, összességében a beltartalom kevés. A kenyér fehér, átlagos házgyári, viszont friss. A másik leves nagyon ízletes és tartalmas volt, finom gombával. A meglehetősen hosszú étlapról a főételek közül almával-Camembert-rel töltött rántott csirkemellet (rizzsel, salátával) és grillezett lazacot választottunk thai tésztával. A főételek mindegyike rendben volt, pár apróbb hibával. A beformázott rizs széle száraz volt, a saláta pedig túl volt olajozva (olíva olajjal). A lazac nagyon finom, ropogós volt. Az adagok szerintem bőségesek voltak, de nem a már ránézésre is megehetetlen mennyiség. Az árak az átlagosnál magasabbak, főleg ha azt is figyelembe veszem, hogy pesti külső kerületben vagyunk. 2 főre 2 fogás, 1 kancsó limonádé és 1 üveg kézműves sör (Rizmajer konyakos meggyes) 12ezer Ft-ba került. A sör egyébként az itallapon nem szerepelt, csak a falon vettük észre a feliratot.
A férjem szerint 5 pontos volt a hely, de ő nem ír értékeléseket. Szerintem még visszatérünk! A magam részéről kíváncsi vagyok, mit nyújtanak desszertfronton.
Kötelező szervizdíj nincs, bankkártyával lehet fizetni.
Nagy Levin Étterem Budapest - EgyébNagy Levin Étterem Budapest - Külső képNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - Étlap/itallapNagy Levin Étterem Budapest - BelsőNagy Levin Étterem Budapest - BelsőNagy Levin Étterem Budapest - BelsőNagy Levin Étterem Budapest - BelsőNagy Levin Étterem Budapest - BelsőNagy Levin Étterem Budapest - Étel/italNagy Levin Étterem Budapest - Étel/italNagy Levin Étterem Budapest - Étel/italNagy Levin Étterem Budapest - Étel/italNagy Levin Étterem Budapest - Étel/italNagy Levin Étterem Budapest - MosdóNagy Levin Étterem Budapest - MosdóNagy Levin Étterem Budapest - BelsőNagy Levin Étterem Budapest - BelsőNagy Levin Étterem Budapest - Külső képNagy Levin Étterem Budapest - Egyéb

Nagy Levin Étterem további értékelései

2016.12.16kollégákkal
Céges vacsora helyszínéül választottuk a Nagy Levin éttermet. Belépve kellemes környezet tárult elénk, és rögtön az asztalunkhoz vezettek minket, kaptunk étlapot. Az első probléma ott kezdődött amikor az itallapon szereplő epres nestea-t kértem. Kihozták az italokat nekünk persze nem egyszerre....
2016.12.01kollégákkal
Nem csalódtam. Többen ajánlották a helyet és javarészt megállja a helyét a kapott információ. Nagy adagok vannak, bár nem hatalmasak,nem drága a hely, de azért nem annyira olcsó, mint mondták. Parkolni kitűnően lehet, bár kívülről nem tűnik fel és tömegközlekedéssel is jól megközelíthető. Az...
2015.10.23a párjával
Végre egy Rejtő étterem! Minden tökéletes volt, egyedül a marinirozott halat hiányoltam Turbigo módra. Egy Nagy Levin étteremben ez alap. Az ételek finomak voltak, a kiszolgálás jó volt es a Korcsmáros rajzok a falon hozták a hangulatot. A "négylábú fűrágók" közül Rongy Elek hagymás...