Valahogy nem áll össze.

Nótafa Vendéglő BudapestNótafa Vendéglő Budapest a térképen

Átlagos 2017. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. március 4.
A minap voltunk ott feleségemmel és kislányommal, sokszor hallottunk róla - javarészt kedvező dolgokat, hát próbáljuk meg.

Az asztalt telefonon foglaltam. Nem vagyok egy mimóza széplélek, de a hang a túlsó oldalon nem volt valami barátságos, oké, manapság mindenki hajt, fáradt, ezt megértem.

Megérkeztünk, a fogadtatás aránylag készséges, volt szép fa gyerek etetőszék, ez rendben volt. Mikor odaértünk nem voltak még sokan, de aztán szépen megtelt a helyiség.

Jött a főúr, korrekt, de nem valami lelkes pasas, kértük az italokat, én kértem utoljára, egy sört, nem vittem le a hangsúlyt, még kértem volna valami rövidet is, de emberünk elnyargalt - utána aztán nem is erőltettem. Apropó, csapolt sör nem volt, csak üveges - ez sem jó pont.

A fogások guszták, derekas adagok, én vegyes halászlevet ettem belsőséggel, a második egy májas raguval töltött husi, lecsósan, hozzá kapros túrós csusza köretnek, nem volt rossz, de a lecsó benne szerintem konzerv natúr lecsó volt, ettől eltekintve nem tudok belekötni.

Tehát az ételek hozzávetőlegesen rendben vannak, az árak kedvezőek, de valahogy hiányzott az a kicsi plusz ami élvezetessé tesz egy éttermet, sokszor apróságokon sok múlik, afféle gyorsétterem érzésem volt, igaz, tényleg rendesen megtelt az étterem estére.

Mondom, nem vagyok egy aprólékoskodó, minden jelentéktelen hibába belekapaszkodó szürke kardigános belvárosi sznob - de valahogy egy kis hiányérzetünk volt a látogatás után.

Nótafa Vendéglő további értékelései

2024.04.27a párjával
Nem ajanlom senkinek! Szörnyü a hely. 25-ken vacsoraztunk a páromal. Magyaros kaját szerettem volna enni. Ehetettlen volt a marhapörkölt és a holsten szelet. A számlát kézel irott papirdarabkára kaptuk.Soha többet nem jövünk.
2023.07.23barátokkal
Ismerős ajánlására látogattuk meg a helyet. Elmondás szerint csúcsszuper, hangulatos, nagyonnagyon... Az elmondásból a hangulat valóban meg volt. Kis, eldugott étterem, ahol érdekes módon valahol a Diósárok környékén éreztem magam a budai hegységben. Nagyon jó a kerthelyiség, de a beígért...
2022.08.12a párjával
Már jártunk itt régebben és nagyon elégedettek voltunk. Most alapvetően két problémánk volt. Az étterem árai aránytalanul magasak lettek. A felszolgált ételek nem voltak sem rosszak, de különösebben jók sem. Közepesek és frissensültekhez képest kicsit langyosak. Más minden rendben volt, de ezt a...