Rossz kezdés után az ételek kárpótoltak

Pándzsáb Tandoori Indiai Étterem BudapestPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest a térképen

2014. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 23.
Évek óta jól ismerjük az éttermet, mondhatni a nyitás óta, többször ettünk itt finomakat, amúgy is nagyon kedveljük az indiai konyhát, bár az elmúlt évben nem tudtunk jönni. Pont 1 éve jártunk itt legutóbb.
A kialakítás a régi, lépcsőn kell felmenni az asztalokhoz, a konyha lenn van a földszinten.
Nem sokkal a 12 órás nyitás után érkeztünk, rajtunk kívül egy nagyobb indiai asztaltársaság már volt az étteremben. Ugyanaz a 2 felszolgáló (egy férfi és egy hölgy) van most is, akik évekkel ezelőtt is voltak. A férfi szűkszavú, nem igazán kommunikatív, de normális, ő hozta az étlapokat és kínált hellyel bennünket. A rendelést a hölgy vette fel, 1-1 főételen, rizsen és naan-on kívül még akartunk kérni egy előételt, amikor közölte, hogy na, ez nagyon sokára lesz kész, így majd rengeteget kell várnunk a főételre, legalább 1 órát, mert a másik asztalnál most rendeltek meg 5 főre komplett ételsort. Nem is értettük hirtelen, hogy most ezzel mi a gond, végül is enni jöttünk, nem gyorsétterembe, nem rohanunk sehová, de mondtuk, hogy nyugodtan hozzon ki mindent egyszerre, a főételeket is az előétellel együtt. A férjem totál kiakadt (nem a hölgy előtt, ő addigra már elment), és mondta, hogy ő már azon gondolkodott, veszi a kabátját és menjünk inkább máshová.
Szóval végül is maradtunk, a várakozás alatt folyamatosan jöttek az újabb vendégek, már csak 2 szabad asztal maradt. Nem sokkal később megérkeztek az ételek (még 30 percet sem kellett várni), én Kashmiri csirkét kértem (gyümölcsös szószban, nem csípős), a férjem Punjabi halat (paradicsomos, nagyon fűszeres és csípős), 1 adag basmati rizst, 2 garlic naan kenyeret, az a bizonyos előétel egy adag sült hagymakarika volt mentaszósszal, és egy zöldséges raitát (joghurtos savanyúságnak mondanám). Minden nagyon finom volt, mennyiségre is bőséges, fantasztikus jó még mindig a szakácsuk!!
2 gyömbérsört és 1 vizet ittunk még, összesen 8900 Ft-ot fizettünk.
Remélem, nem lesz hasonló gond a kiszolgálással később, mert a helyet továbbra is szeretem. Vagyis az ételeket inkább...
A mosdó nagyon pici és szűkös.
Pándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső képPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étlap/itallapPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - EgyébPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső képPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső képPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - MosdóPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - MosdóPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - BelsőPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső képPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső képPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Étel/italPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső képPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső képPándzsáb Tandoori Indiai Étterem Budapest - Külső kép

Pándzsáb Tandoori Indiai Étterem további értékelései

2023.03.16barátokkal
A magyar pincér"hölgy" egy igazi faragatlan bunkó! Fél órás várakozás után udvariasan leszerettük volna adni az ételrendeléstést, erre trágár szavakkal válaszolt.
2019.08.30gyerekekkel
Egy ideje nem jártunk az étteremben, de korábban jó párszor megfordultunk, írtam értékelést is a helyről. A legutóbbi értékelések nem festenek éppen pozitív képet az étteremről. Mivel ismerjük a helyet, jól tudtuk, hogy szűkös, kevés az asztal, ezért biztos, ami biztos alapon odatelefonáltam,...
2019.05.16a párjával
Régóta készültünk a helyre, de valahogy a hely jellege miatt mindig kimaradt, mert nem az a külső, ahova valakit elvisz az ember. Viszont a Vígszínház közelsége miatt egyik színházi este után beültünk egy vacsorára. Hát belülről még lepusztultabb, mint gondoltuk, de sebaj, attól még az étel...