Vastag pénztárcával vagy meghívásra.

Pata Negra Buda BudapestPata Negra Buda Budapest a térképen

2018. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. június 30.
Meghívásra tértünk vissza a korábban már értékelt helyre. A tapasok továbbra is szenzációsak, nagyon finom volt minden. Az ugyanakkor továbbra sem változott, hogy egy tapas kb. annyiba kerül, amennyiért máshol egy normál adag kaját kapni. Erre felhívtam előre a meghívó figyelmét, azt mondta nem baj, úgyhogy most lelkiismeret furdalás nélkül végigettünk mindent, amit múltkor pénztárca kímélési okokból elmulasztottunk.
Úgyhogy korábbi értékelésem címét annyiban módosítom, hogy nagyétkűek vastag pénztárcával vagy meghívásra menjenek...:))

Pata Negra Buda további értékelései

2024.01.15a párjával
Előző nap megbeszéltük a nejemmel, hogy na, végre nincs főzés, kikukkantunk a lakásból, aztán hideg ide meg oda. elmegyünk ebédelni a Pata Negrába. Volt ebben némi bizonytalansági faktor, mert azért vasárnap, ebédtájt... és nem foglaltuk asztalt előre. Így aztán inkább 14 óra után állítottunk be,...
2021.12.24a párjával
A beltér hangulatos, igényesen kiképezett, az ember szempillantás alatt egy spanyol tapas bárban érzi magát, akárcsak egyébként a másik két egységben. Autentikus spanyol small plate fogásokat kínálnak csinos választékban, így többek között sajtokat, felvágottakat, olajbogyót, vegetariánus tapa-k...
2019.03.31barátokkal
Könnyű vacsora, kis csipegetés ebből-abból... Hát ez itt nem megy. Csak megkóstolom, na még egy falat, mert olyan finom. Hú, ez is guszta. Így zajlott a vacsink, miközben degeszre ettünk magunkat. Azok, akik szeretnek mások ételeibe is beleenni, azoknak ideális a hely. Akik ezt utálják, azok...