finom és könnyű

Pata Negra Buda BudapestPata Negra Buda Budapest a térképen

Kiváló 2014. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. április 7.
Tegnap voltunk itt, nem is tudtuk, hogy kell rendelni, mennyit, miből. Nagyon szimpatikus, hogy sok a vega és gluténmentes étel. Nem kedvelem a magyaros konyhát, így ez tökéletes: egészséges, kis apró finomságok, sokféle, nem sok kalória, de finom, különleges. az egyetlen negatívum, hogy aránylag drága. a kiszolgálás kedves, korrekt, a hely szép és nyugodt volt tegnap, a katalán krém pedig 100% :)) visszamegyünk!

Pata Negra Buda további értékelései

2024.01.15a párjával
Előző nap megbeszéltük a nejemmel, hogy na, végre nincs főzés, kikukkantunk a lakásból, aztán hideg ide meg oda. elmegyünk ebédelni a Pata Negrába. Volt ebben némi bizonytalansági faktor, mert azért vasárnap, ebédtájt... és nem foglaltuk asztalt előre. Így aztán inkább 14 óra után állítottunk be,...
2021.12.24a párjával
A beltér hangulatos, igényesen kiképezett, az ember szempillantás alatt egy spanyol tapas bárban érzi magát, akárcsak egyébként a másik két egységben. Autentikus spanyol small plate fogásokat kínálnak csinos választékban, így többek között sajtokat, felvágottakat, olajbogyót, vegetariánus tapa-k...
2019.03.31barátokkal
Könnyű vacsora, kis csipegetés ebből-abból... Hát ez itt nem megy. Csak megkóstolom, na még egy falat, mert olyan finom. Hú, ez is guszta. Így zajlott a vacsink, miközben degeszre ettünk magunkat. Azok, akik szeretnek mások ételeibe is beleenni, azoknak ideális a hely. Akik ezt utálják, azok...
Ambient Hotel Sikonda - Kedvezményes ár félpanzióval
Kedvezményes ár félpanzióval
Ambient Hotel Sikonda
Hotel Medián Hajdúnánás - All in one wellness csomag teljes ellátással
All in one wellness csomag teljes ellátással