A csorba kiköszörűlve !

Royal Étterem - Cinkotai út BudapestRoyal Étterem - Cinkotai út Budapest a térképen

2016. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 11.
Nagy családdal, 13 fős ebédre jöttünk össze. Sokszor jártunk már itt, néha csak egy gyors ebédre, de inkább ünneplés alkalmával kisebb vagy nagyobb társasággal. Volt már nagyon jó és kevésbé jó tapasztalatunk is, de a színvonal elég stabil ahhoz, hogy ne hagyjuk el őket.
Most sajnos egy nagy bakiba futottunk bele.
Mint írtam 13 fős ünneplésre ültünk össze a nayg családdal.
Időre érkeztük a foglalt asztalunkoz, de ez után semmi sem volt jó.
Az ételek kiszáradva heverésztek a tálcákon, a pincér olyan lassú volt, hogy az első kör italt csak fél óra múlva kaptuk, illetve azt amit épp a pincér nemfelejtett el. A pótlást újabb 10 perc múlva hozta. Megjegyzem az étterem szinte üres volt.
Érdekes dolog volt, hogy alkohol mentes sört kértem, a fél órás várakozás után kaptuk a hírt, hogy nincs. Erre kértünk ( sógorommal ) barack levet. Újabb hidegzuhany 10 perc múlva, az is elfogyott. Ekkor már elég mérgesen követeltük, hogy akkor legalább egy listát hozzanak, mi rendelhető egyáltalán... végül a házi limonádé mellett kötöttünk ki, de nem kellett volna.
Szóval az egész vacsora rossz hangulatban, a kiszolgálást és a helyet erősen szídva telt el.
Másnap elektronikus levélben tájékoztattam az étterem vezetőségét az esetről, hozzá téve azt is, hogy eddigi tapasztalatunk nem ez volt, és e miatt a baki miatt, bár dárga tanuló pénz volt, még nem hiszem, hogy hűtlenek leszünk hozzájuk, de azért ez mégsem járja.
1-2 nap múlva az étterem tulajdonosa személyesen hívott telefonon, hosszan, és nagyon udvariasan elnézést kért az okozott kellemetlenségért, és az egész asztaltársaságnak egy új,ingyenes lehetőséget ajánlott fel.
Néhány hét kellett a csapat összeszedéséhez, hogy épp mindenki ráérjen, de összejött.
Mint ha nem is ugyanaz az étterem lett volna.
Gyorsaság, pontosság, jó ízek, finom ételek voltak rogyásig, amit egyébként már meg is szoktunk. Még a limonádé is olyan volt, amilyet eddig is szerettünk náluk.
Mindent egybe vetve, a cég hozzáállása, és a bizonyítás miatt mindenképp kiegyenlítettnek tekitettük a számlát.
Az, hogy nem levélben válaszoltak, hanem személyes hívást kaptunk, hogy amikor az időpont miatt hívtam a vezetőt azonnal tudta ki vagyok, mert elmentette a számomat, az, hogy a recepción nem kellett magyarázkodni mi járatban vagyunk, mert a hölgy fejből tudta milyen néven kapkuk a lehetőséget, mind-mind azt mutatja, hogy jó helyen voltunk, jó helyre jövünk majd vissza, mert a cégnek igenis nagyon fontos az elégedett vevő, és a visszatérő vendég.
Ez úton is gratulálok ahhoz, hogy bár mindenhol ilyen elbánásban kellene részesítsék a vendégeket, mégis ez azon ritka helyek egyike, ahol ezt komolyan gondolják és meg is teszik.

Royal Étterem - Cinkotai út további értékelései

2017.08.24barátokkal
Mi egy egész nagy csapat vagyunk. [Moderálva - a szerk.] Ide a Royálba meg mostantól fogva nem járunk, az árak miatt. Nagyon elszálltak az árakkal.Pedig a kiszolgálás és a kaja jó. Finom Mi olyan 40-45 fős brigád vagyunk. Általában nem egyszerre szoktunk betévedni, de mostantól fogva már ide se...
2016.11.01barátokkal
A honlapon feltüntetett információk hiányosak. Megérkezéskor kiderült, hogy az egész csoportunknak egyformán kell döntenie, hogy korlátlan étel vagy étel-ital opciót kéri. Ráadásul a 3790.- helyett 3990.- kell fizetnünk és nem 150 perc áll rendelkezésre, hanem csak 120. Ital rendelésnél pedig...
2016.08.21családjával
Vasárnap délidőben voltunk ott, közel 2 órára (1 óra 40) lehet maradni és addig eszegetni, már aki győzi a kínálatot végigkóstolni. Széles a választék, ebből is kiemelem a látványgrill konyhát és a fagyi kínálatot. Kiszolgálásnál csak az italt kellett rendelni (nem kértünk italcsomagot előre),...