Családi rendezvényekre is jó

Royal Étterem - Cinkotai út BudapestRoyal Étterem - Cinkotai út Budapest a térképen

2016. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 21.
Vasárnap délidőben voltunk ott, közel 2 órára (1 óra 40) lehet maradni és addig eszegetni, már aki győzi a kínálatot végigkóstolni.
Széles a választék, ebből is kiemelem a látványgrill konyhát és a fagyi kínálatot.
Kiszolgálásnál csak az italt kellett rendelni (nem kértünk italcsomagot előre), ezt azonban kicsit lassúnak, nehézkesnek tartottam, valamint azt is, ahogy a használt tányérokat leszedték.
De összességében az általam kóstolt étkek megfelelőek voltak és ár/érték arányban is korrekt.
Hétvégén javasolt bejelentkezni!!!

Royal Étterem - Cinkotai út további értékelései

2017.08.24barátokkal
Mi egy egész nagy csapat vagyunk. [Moderálva - a szerk.] Ide a Royálba meg mostantól fogva nem járunk, az árak miatt. Nagyon elszálltak az árakkal.Pedig a kiszolgálás és a kaja jó. Finom Mi olyan 40-45 fős brigád vagyunk. Általában nem egyszerre szoktunk betévedni, de mostantól fogva már ide se...
2016.11.01barátokkal
A honlapon feltüntetett információk hiányosak. Megérkezéskor kiderült, hogy az egész csoportunknak egyformán kell döntenie, hogy korlátlan étel vagy étel-ital opciót kéri. Ráadásul a 3790.- helyett 3990.- kell fizetnünk és nem 150 perc áll rendelkezésre, hanem csak 120. Ital rendelésnél pedig...
2016.05.22gyerekekkel
Az elmúlt hétvégén jártunk ott a gyerekeimmel. Mivel előző nap telefonáltam, hogy egy gyors ebédet szeretnénk, mondták, hogy szerettel várnak, nem kell bejelentkeznünk. Jászberényből indulva egyszerűen odataláltunk. Bejelentkezés és szabad asztal híján először elcsüggedtünk, hogy nincs hely, de...