Tízen szorongtunk 130 férőhelyen

Rajkot Palace BudapestRajkot Palace Budapest a térképen

2018. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 17.
A szokásos formát felborítva először is a kiszolgálásra adott kevés pontot indokolom.
Budapest új, legnagyobb indiai éttermében vagyunk. Az utcáról tágas, szép terembe lépünk be. Elegáns, stílusosan díszített. 2, 4 és hatszemélyes asztalok, a sarokban pedig egy díszes, kerek asztal. Galéria is van, és az alagsorban is rengeteg a hely. Érkezésünkkor mindössze egy kis asztalnál ülnek. Mi egy négyszemélyes asztalt célzunk meg a párommal, mert tudjuk, hogy egy rendes indiai ebéd mennyi helyet, terítéket igényel. Ránk szólnak, hogy a kétszemélyes asztalkához üljünk. Míg eszünk, több pár érkezik, mindenki a nagyobb asztalok felé veszi az irányt, de mindenkit „rendre utasítanak”. Mikor elfogynak a kis asztalkák, drukkolok, hogy jöjjön még valaki, kíváncsi vagyok, vajon hazaküldik-e, vagy méltóztatnak megengedni neki, hogy kényelmesen, egy nagyobb asztalnál egyen. Sajnos nem jön több vendég.
Szóval a kiszolgálás értékelése ezúttal nem a pincér munkáját minősíti, azzal nem volt baj, hanem ezt a csöppet sem szívélyes, fura hozzáállást, miszerint a vendég egy zavaró tényező, és egyáltalán nem fontos, hogy jól érezze magát.

Az éttermet egy kuponos cégen keresztül próbáltuk ki, a 6000 Ft-ért vásárolt kupon 8000 Ft-os ételfogyasztásra jogosított. Ez nem túl olcsó, de a jobb indiai éttermek áraihoz képest nem is túl drága.

Előételként csicseriborsóliszttel sütött hagymát eszünk, amit mentás joghurttal szoktak kínálni. Itt egy fűszeres mártogatóst adnak hozzá, finom. A főételek közül mindketten bárányt választunk, de nem egyformát. A páromé paradicsomos, hagymás szószban van, az enyém kicsit csípős, kesudiós, kókusztejes mártásban. Mind a kettő nagyon ízletes, a hús omlós, az adag bőséges. Lepénykenyerekkel esszük, még jó, hogy rizst nem kértünk, nem is férne az asztalra. Így se férünk el, a tányérokra tesszük a tálalóedényeket, és azokból eszünk. Ha jó indiai szokás szerint osztozni akarnánk a többféle fogáson, akkor bajban lennénk, mert nem tudnánk az ételt a tányérokra kiszedni.
10 % szervizdíjat számolnak fel, esetünkben csak az 1250 Ft-os italszámlát fejelték meg ezzel, a bónuszos ételfogyasztást nem.

Hazaérve megnéztem a neten a kedvenc indiai éttermünk étlapját. Az nem ilyen flancos, nem ilyen hatalmas, kicsit olcsóbb, viszont ott is remekül főznek, és kényelmesen, kedélyesen falatozhatunk még akkor is, ha telt ház van.
Rajkot Palace Budapest - Külső képRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - Étel/italRajkot Palace Budapest - Étel/italRajkot Palace Budapest - BelsőRajkot Palace Budapest - EgyébRajkot Palace Budapest - MosdóRajkot Palace Budapest - Mosdó

Rajkot Palace további értékelései

2020.03.11a párjával
A párommal a második évfordulónkra valami merőben más ételt kerestünk, mint a megszokott. Így jött az ötlet, együnk indiait! Rá is bukkantunk a Rajkot Palace nevű helyre. Elég nívósnak tetszett, így hát biztos ami biztos, előre lefoglaltam egy asztalt. Megérkezésünkkor egy indiai hölgy lépett oda...
2019.01.27egyedül
Szeretem az indiai ízeket, ezért már sok indiai étteremben jártam, itthon és külföldön egyaránt. Mai napon a Rajkot Palace-ban ebédeltünk. Már a foglalásnál – telefoni - kedves női hang fogadott, igen udvariasan. Foglalni lehet Net-en is. Belépve az étterembe jó hangulatú éttermi rész...
2019.01.26egyedül
Távolról kezdem... Rajkot egy indiai nagyváros, Gujarat állam 4. legnagyobb városa, több, mint 1,2 millió lakossal. A Rajkot Palace egy elegáns, újnak mondható indiai étterem a belvárosban, az Egyetem térnél, amely 130 férőhellyel hazánk legnagyobb indiai étterme. Valóban elegáns a beltér, L...