Jó kis thai - autentikus ízek

Rim Thanonh Thai Food BudapestRim Thanonh Thai Food Budapest a térképen

2020. februárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. március 23.
A Rim Thanonh nevű thai étterem meglátogatásához bizony komoly elhatározás kellett, mert mind a Google, mind az étteremkalauz rossz címet adott meg, a hely meg elég kicsi, nem látványos a cégtábla. Végül úgy találtunk oda, hogy felhívtam őket s megmondták a jó címet – ami történetesen ott volt közel, épp a másik oldalon.
A kiszolgálás jó, a hely parányi, mi a galérián ültünk le.
Tavaszi tekercset ettünk és egy rákos-rizses pad thait, finom volt mindkettő. Utóbbihoz adtak tört földi mogyorót és babcsírát, előbbihez thai chili szószt (készterméket.) Az árak korrektek, lásd az étlapot.
Tipikus négy pontos hely, egyértelműen jobb az átlagnál, nem csoda, hogy felkerült a Magyar Konyha TOP10 egyik listájára, de az is biztos, hogy nem 5 pontos.
Rim Thanonh Thai Food Budapest - Étlap/itallapRim Thanonh Thai Food Budapest - BelsőRim Thanonh Thai Food Budapest - Étel/italRim Thanonh Thai Food Budapest - Étel/ital

Rim Thanonh Thai Food további értékelései

2020.07.16a párjával
Több ételekkel foglalkozó oldalt megvizsgálva megkérdeztem a legnagyobb thaiföldi utazós csoportot a fb-on, hogy melyik a legautentikusabb pad thai lelőhely az országban. 100-ból 80-an ezt a kis éttermet említették, így nem is volt kérdés, hogy teszteljük. Többször jártunk Thaiföldön, nagyon...
2019.11.17egyedül
Thai kisbüfé a Dob utcában, majdnem a Nagykörútnál. A bejárat mellett nem túl jó minőségű fotókon láthatjuk az amúgy kimondhatatlan nevű, számomra többnyire idegenül hangzó fogásokat. Sült tészta, sült rizs zöldségekkel, sertéshússal, csirkével, a főételek 1750 Ft-ba kerülnek, a rák és a...
2018.12.01a párjával
Hideg szélben, esőben kutyagoltunk a Körút felé, és semmi másra nem vágytunk, csak egy forró levesre. Az éh- és fagyhalál küszöbén vettük észre a Rim Thanonh cégérét. Ha thai, akkor ott lesz forró leves! Majd' sírva fakadtunk, mikor beléptünk a csöpp helyiségbe, ahol az egyetlen asztalnál két...