Zsidó konyha családi alapokon

Rosenstein Vendéglő BudapestRosenstein Vendéglő Budapest a térképen

Kiváló 2015. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. november 9.
Rosenstein Tibor és családja remek éttermet működtet a Keleti pályaudvar és a Fiumei úti temető közötti csendes kis utcában. Tradicionális zsidó konyha klasszikusai adják az étlap gerincét, hetente 1-1 napot a leghíresebb fogásoknak szentelve. Pl. a péntek a sóleté, s ez már így működik évek óta.
A berendezés hivalkodás-mentesen elegáns, szép porcelánok, igényes evőeszközök.
Érkezésünkkor gondosan jelezték, hogy parkoló zónában van az utca, el ne felejtsünk jegyet váltani, nehogy megbüntessék az autót, amíg békésen falatozunk. Ugyancsak felhívták a figyelmünket arra is kedvesen, hogy délután zárt körű rendezvény lesz az étteremben, de nyugodtan maradhatunk tovább, nem kell sietni vagy kapkodni, mert ez esetben a pincébe is átköltözhetünk majd, ott is van egy termük, bár azt ebédidőben hétköznap ritkán használják.
Az étlapon nem szerepelt, de a tűzrőlpattant felszolgáló hölgy elárulta, hogy van ám maceszgombócos leves is, ha azt szeretnénk. Igen, pont erre gondoltunk, kértünk is.
Az étlapról a levest követően sem volt könnyű a választás, én egy klasszikus kedvencem mellett tettem le a voksomat: libacomb párolt lilakáposztával, hagymás tört burgonyával. Sokszor ettem már libacombot, de életemben nem ettem még ilyen tökéletesen elkészített "példányt". A bőre annyira ropogós volt, fogalmam sincs, ezt hogyan csinálják. A kétféle köret is tökéletesen eltalált, a káposzta sem nem édes, sem nem savanyú, pont ahogyan én szeretem. A krumpli is meg volt pirítva. Az adag bőségesen elegendő, sőt!
Az árakat a pesti átlag fölé kalibrálták valamivel (főételek zömében 4-5000 Ft környékén, de a napi ajánlatok 3000 Ft alattiak, körettel együtt). Házi szilvaszörpöt ittunk, ez sem megszokott az éttermek körében.
Csodálatos hely, minőségi minden szempontból, jó szívvel ajánlom!
Rosenstein Vendéglő Budapest - Külső képRosenstein Vendéglő Budapest - BelsőRosenstein Vendéglő Budapest - Étlap/itallapRosenstein Vendéglő Budapest - Étlap/itallapRosenstein Vendéglő Budapest - Étlap/itallapRosenstein Vendéglő Budapest - BelsőRosenstein Vendéglő Budapest - Étel/italRosenstein Vendéglő Budapest - BelsőRosenstein Vendéglő Budapest - Étel/italRosenstein Vendéglő Budapest - BelsőRosenstein Vendéglő Budapest - Étel/italRosenstein Vendéglő Budapest - MosdóRosenstein Vendéglő Budapest - MosdóRosenstein Vendéglő Budapest - Külső képRosenstein Vendéglő Budapest - Étlap/itallap

Rosenstein Vendéglő további értékelései

2024.02.19családjával
Szomorúan tapasztaltam, hogy a nagy hírű vendéglő színvonala ennyire gyenge. Húsleves háziasan, maceszgombóccal csészében 2200 forintért felejthető, gyenge, kemény húsdarabokkal, sok sárgarépa-karikával. Libamájszeletek rántva, burgonyapürével 10800 Ft, kis darabokban sütve (4 db) hatalmas...
2023.04.06családjával
Családi ünneplésre érkeztünk az étterembe. A kevésbé vonzó környezet egy igazi gyöngyszemet rejteget. Hangulatos, családi környezet, egészen kitűnő ételek, rendkívül figyelmes, udvarias pincérek. Csak a legnagyobb elismerés illeti meg a csapat minden tagját. Az egyetlen nem abszolút pozitív...
2022.04.26barátokkal
Nincs mit töprengeni az értékelésen, ez Budapest egyik legjobb étterme. Régen sokszor megfordultam ezen a környéken, de idáig észrevétlen maradt számomra. Most direkt keresgéltem helyet, itt meg is találtam, és semmit sem szabad a véletlenre bízni, hétköznap este bizony szükséges a telefonos,...