Amit egy gyorsétteremtől elvárhatsz

Ruyi Asia - KöKi Terminál BudapestRuyi Asia - KöKi Terminál Budapest a térképen

Kiváló 2018. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 3.
Gyakran vásárolunk a Köki Terminál üzleteiben, leginkább délelőtt, de sosem megyünk föl az éttermekhez. Most úgy alakult, hogy dél körül jártunk arra, hát kipróbáltuk. Éppen átalakítás folyik, az ételudvar fele le van zárva, elkerítve, talán a padokat, asztalokat cserélik. Még sincs rumli, a terep tiszta és a körülményekhez képest rendezett. A tömeg is elviselhető mértékű. Hamburgeres, pizzás, hamburgeres, pizzás, már azt hisszük, nem is találunk „igazi” kajáldát. Aztán végre jön egy sülteket, rakott ételeket kínáló egység. Bizalomgerjesztő, de tovább sétálunk, hátha lesz még jobb. És lett. A Ruyi Asia pont az, amire vágytunk. A kommersz kínai ételek, amiket az évek alatt kicsit a magyar ízléshez igazítottak a szakácsok. Nem biztos, hogy autentikus, nem is a gasztronómia csúcsa, de jó. Mindenütt kb. egyforma, tudod, mire számíthatsz.

Két hölgy szolgál ki, gyorsak, mosolygósak. Az átlagosnál nagyobb a választék, szinte minden „ismerős” étel itt van, és valamennyi jól néz ki. Hagymás csirkemájat eszik a párom, zöldséges rizzsel. Én brokkolis csirkét pirított rizstésztával. Mindkét étel rendkívül ízletes, enyhén csípős. Nagy adagok. Elosztunk hozzá egy doboz sört. Egy jobb hamburger árából ketten megebédeltünk.

A Ruyi Asia a maga műfajában tökéletes. Jó tudni, hogy itt van, biztos, hogy többször veszünk majd itt elvitelre ebédet vagy vacsorát.
Ruyi Asia - KöKi Terminál Budapest - BelsőRuyi Asia - KöKi Terminál Budapest - Étel/italRuyi Asia - KöKi Terminál Budapest - Étel/italRuyi Asia - KöKi Terminál Budapest - Étel/italRuyi Asia - KöKi Terminál Budapest - Étel/italRuyi Asia - KöKi Terminál Budapest - Étel/italRuyi Asia - KöKi Terminál Budapest - Étel/ital