szörnyű munkaerő!

Szilvakék Paradicsom BudapestSzilvakék Paradicsom Budapest a térképen

Átlagos 2019. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. június 11.
Vasárnap délután nagyon éhesen sok km séta után gondoltunk eszünk valamit mert baromi éhesek voltunk egyrészt,másrészt a közelbe jártunk ,ezért erre esett a választásunk.Az interneten megnéztem az étlapot jónak ítéltem ,árban is ,hát akkor menjünk
Nem is voltak sokan volt a teraszon ülőhely ,ittunk két sört az rendben volt.a Pincér fiú 2x kérdezte meg az italt is mert nem volt képbe (mondom nem voltak sokan)Aztán feltűnt h a melletünk ülő idős hölgynek egy másik asztal számlájat vitte ki (gondolom véletlen ez is,kicsit szétszort a gyerek)Aztán felveszi az étel rendelésünket.Ülünk ücsörgünk,eltelik egy óra,mondom mar rég ennünk kéne mi történhetett nem kértünk semmi extra ételt.Aztán odajön a pincér megint és megszeppenve megkérdi h rendeltünk e mar ételt...
A szemem kikerekedett ,tudtam h baj nála fejbe vagy nem aludt vagy be volt szivva ,napszurast kapott ,jot bulizott ejjel de nagyon szét van esve ...nagyon bánom h nem kertünk panaszkönyvet vagy az üzletvezetőt..Persze bocsánatot kért meg mindent de mi ettől nem laktunk jol..
Felálltunk, elmentünk haza,hozzáteszem elég bosszúsan..sajnos gyors kaját kellett ennünk amit marhára nem szeretünk...Az étterem biztos jó ,finom az étel de mi ezt nem tudtuk meg ,köszönhetően a fiatal úrnak..

Szilvakék Paradicsom további értékelései

2023.12.28egyedül
Karácsonyi vacsorát rendeltem tőlük. 6 adagot! Kb. fél órát késtem és már senkit sem találtam ott. Vezetékes számot tudtam csak hívni amit persze senki sem vett fel már. A saját számomat megadtam a rendelésnél de senki sem hívott. A tulajjal beszéltem ma, de lekicsinylő módon annyit mondott csak,...
2023.11.05barátokkal
Némi tipródás után megadtam nekik az ötöst. Fergeteges bandázás volt ma, a Cirko-Gejzírben megnéztünk többen testületileg egy filmet, aztán átvonultunk ide, kaptunk egy pompás 20 fős asztalt és meg is töltöttük a pincében. Magam részéről panyolai birspálinkával kezdtem, aztán söröket...
2023.07.02
Hétköznap ebédidőben korrekt 2 fogásos ebédet kínálnak, helyben fogyasztásra vagy elvitelre is, amely a bejárat melletti táblán olvasható. 12 órától "ameddig a készlet tart". Ottjártamkor nagy adag, azaz nem csészényi zöldbableves magyarosan, pirospaprikával elkészítve, majd főételként sült...