Ma itt szilvakékeltünk megint

Szilvakék Paradicsom BudapestSzilvakék Paradicsom Budapest a térképen

Kiváló 2023. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2023. november 5.
Némi tipródás után megadtam nekik az ötöst. Fergeteges bandázás volt ma, a Cirko-Gejzírben megnéztünk többen testületileg egy filmet, aztán átvonultunk ide, kaptunk egy pompás 20 fős asztalt és meg is töltöttük a pincében. Magam részéről panyolai birspálinkával kezdtem, aztán söröket fogyasztottunk, a Pilsner Urquellt nagyon szépen mérik, habja elszáll és kiderül, hogy a korsó színültig tele van, sokan ettünk közben ezt-azt, én például kacsamellet vegyeskörettel és gombamártással, nagyszerű volt, aztán ráittunk még ami belefért. Később desszertet is kértünk páran, ez éppenséggel a mákosguba volt vaníliával, és ebben sem volt semmi hiba. Szóval, hosszú volt a nap, már délután fél négykor a Cirkóban kezdődött. és este 23 óra után még a mindig a paradicsomban voltam. Egy weboldal fennállásának 20. évfordulóját ünnepeltük, többen eljöttek, akiket még soha nem láttunk. A hangulat remek élményt hagyott. Ez egy nagyon jól sikerült este volt jó helyen. A kiszolgálás nagyon közvetlen, kedves, rugalmas, egy rossz szót sem mondhatnék rájuk sem.
Szilvakék Paradicsom Budapest - MosdóSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - BelsőSzilvakék Paradicsom Budapest - Étlap/itallapSzilvakék Paradicsom Budapest - Étlap/itallapSzilvakék Paradicsom Budapest - Étlap/itallapSzilvakék Paradicsom Budapest - Étlap/itallapSzilvakék Paradicsom Budapest - Étlap/itallapSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - BelsőSzilvakék Paradicsom Budapest - EgyébSzilvakék Paradicsom Budapest - EgyébSzilvakék Paradicsom Budapest - MosdóSzilvakék Paradicsom Budapest - MosdóSzilvakék Paradicsom Budapest - MosdóSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - Étel/italSzilvakék Paradicsom Budapest - BelsőSzilvakék Paradicsom Budapest - BelsőSzilvakék Paradicsom Budapest - Belső

Szilvakék Paradicsom további értékelései

2023.12.28egyedül
Karácsonyi vacsorát rendeltem tőlük. 6 adagot! Kb. fél órát késtem és már senkit sem találtam ott. Vezetékes számot tudtam csak hívni amit persze senki sem vett fel már. A saját számomat megadtam a rendelésnél de senki sem hívott. A tulajjal beszéltem ma, de lekicsinylő módon annyit mondott csak,...
2023.07.02
Hétköznap ebédidőben korrekt 2 fogásos ebédet kínálnak, helyben fogyasztásra vagy elvitelre is, amely a bejárat melletti táblán olvasható. 12 órától "ameddig a készlet tart". Ottjártamkor nagy adag, azaz nem csészényi zöldbableves magyarosan, pirospaprikával elkészítve, majd főételként sült...
2022.03.10a párjával
Rosszul megsütött és visszaküldött étel, ízetlen alig fűszerezett fogások. A pincér a haverjának néz, belevihog az ember képéve és felajánlja, hogy jön velünk sörözni.
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással