Itt nem lehet asztalt foglalni

TGI Friday's - WestEnd City Center BudapestTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest a térképen

Kiváló 2018. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 22.
Olasz vendégemet felvettem a repülőtéren és - habitusát már jól ismerve - egy steakre hívtam meg. Telefonon szerettem volna asztalt foglalni a TGI Friday's WestEnd City Center étteremben és a legnagyobb csodálkozásomra nem lehet. Mondjuk volt asztal bőven a hétköznapi ebédhez. Előételként panírozott Mozzarella sticket fogyasztottunk. Matteo steaket evett, barátnője és jómagam pedig Jack Daniels pácos oldalast. Minden nagyon finom volt, az árakról pedig már korábbról voltak tapasztalataink.
TGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Étel/italTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Étlap/itallapTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Étel/italTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Étel/italTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Étel/italTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Étel/italTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Étel/italTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - EgyébTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - EgyébTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - BelsőTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Külső képTGI Friday's - WestEnd City Center Budapest - Belső

TGI Friday's - WestEnd City Center további értékelései

2023.12.13családjával
Nos, hát mit is mondjak ma azért rendesen befűtöttünk biológiailag a hideg ellen. Öcsém ötlete volt, hogy a Fridays-be menjünk, neki régi kedvence, az én útjaimból meg valahogy hiányzott. De nem a steak-eket ettük, hanem inkább össze-vissza mindent, mármint amennyire a hely jellege engedte az...
2017.09.04barátokkal
Megvallom, ha egy nagyon kedves ismerősöm nem rángat el ide, soha nem mentem volna be. Az első benyomásom, hogy sötét és drága hely. Az étlapot és a pincér botladozásait látva, mind két benyomás igaznak bizonyult. A kiszolgálás tűrhető volt, de engem nagyon zavarta viselkedésük, zavarba...
2017.06.30családjával
Sajnos ,nem jutottunk be kerekesszèkkel,az ajtòban mutattak egy aztalt ami elfogathatlan volt a fönti rèszen,a földszinti rèszen volt 10 asztal szabad,oda nem mehettünk,azzal a cimszòval hogy oda majd sokan jönnek.Voltunk màr itt kerekesszèkkel a lenti...