Ebéd az Őrült Tacoban

Tacos Locos BudapestTacos Locos Budapest a térképen

2020. januárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2020. február 9.
Évek óta működő mexikói étterem a Nagykörúton. Tavaly nyáron emlékeim szerint kínáltak ebédmenüt, ami egyáltalán nem mexikói ételekből állt, ez kissé hiteltelenné tette számomra a konyhát, de azért úgy gondoltam, adok nekik egy esélyt. Az utcáról először egy előszoba-félébe lépünk be, ahol leginkább várakozni vagy készülődni, öltözködni lehet, itt csak dívány van, majd innen egymásból nyílik 2 további terem, amelyet az étkezésre alakítottak ki. A belső terem, ahol a bárpult is található, szerintem hangulatosabb berendezésű, de ottjártamkor minden vendéget a külső, utcai teremben ültettek le. Egyébként szinte tele volt ez a terem, több külföldi fiatalokból álló társaság, valamint 2 külföldi pár, én voltam egy egyedüli magyar vendég.
A színes, fiatalos, informatív étlapon a jól ismert mexikói fogások sorakoztak, paprika ikonnal jelölve az ételek csípősségét. A főételek némelyike kicsivel 3000 Ft alatt, de inkább fölötte árazódnak. Levesek 1290 Ft-ért (kukorica-, tortilla-, jalapeno krémelves). Főételek között quesadilla, tacos, burrito, fajitas, enchiladas, flautas szerepelt, választható, hogy milyen hússal, illetve zöldséggel kérjük az ételt.
Desszertek 1190-1490 Ft között, ez utóbbiak nem tűntek számomra sem izgalmasnak, sem autentikusnak, pedig nagy édességimádó vagyok.
Végül egy csirkés burrito mellett döntöttem (2690 Ft), hozzá a házi készítésű italok közül a horchata-t választottam, ami egy rizstejes, fahéjas, pikánsan hűsítő ital. Igaz, hogy kis adagot kértem, de nem azt kaptam, mindegy, belefért. (0,5 l, 890 Ft). Szervírozás: befőttes üvegben szívószállal.
Az ételek tálalása csinos, elég nagy adagokat hoznak, nem kellett túlságosan sokat várni az ételre. A burrito fatányéron érkezett. Jö a fűszerezés, gazdag a töltelék, azonban a búzatortilla egy kissé gumis volt.
Egy fogással is jól tudtam lakni.
Kötelező 10% szervizdíjat számolnak fel, bankkártyával is lehet fizetni. A szomszédos Madách Színházból jeggyel érkező vendégeknek 20% kedvezményt kínálnak.
Úgy láttam, még mindig van vagy fél oldalnyi magyar fogásuk az étlapon (gulyás, marhapöri meg effélék), valószínűleg a külföldiek miatt tartják, megjegyzem, senkit nem láttam, aki magyar ételeket rendelt volna egy mexikói étteremben, de biztos vannak ilyen vendégek is.
Összességében nekem kellemes meglepetés volt ez az étterem, jobbat kaptam, mint amire számítottam.
Nyáron a járdára kitelepült kiülős teraszuk is szokott üzemelni.
Tacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - Étel/italTacos Locos Budapest - Étel/italTacos Locos Budapest - Étel/italTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - MosdóTacos Locos Budapest - BelsőTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Külső képTacos Locos Budapest - Étlap/itallapTacos Locos Budapest - Külső kép

Tacos Locos további értékelései

2018.01.03a párjával
A hely hangulata nem rossz a pincérnő kedvesen ajánlott nekünk tequilat kezdesnek csak azt felejtette el közölni hogy annyiba fog kerülni mintha egy üveggel vettünk volna tehát mint amennyibe az ételünk ami így is irreálisan túlárazott (még 30%os GastroCard igénybevételével is). A végösszegtől...
2017.11.13családjával
Színházi előadás előtt mentünk be az étterembe, nagyon kedves, gyors kiszolgálás volt, szimpatikus személyzettel találkoztunk!!! Az étel kifogástalan volt, nagy adag, friss. Az étterem tiszta, a mosdó is ragyogóan tiszta volt.... Szuper hely, nagyon tetszett, most voltunk itt először, de nem...
2017.06.22barátokkal
Barátokkal ugrottunk be egy gyors vacsorára előzetes tervezgetések nélkül. A probléma az itallal kezdődött, horchatát kértem, ami gyakorlatilag sima tej volt egy kis fahéjjal. Szóltunk, hogy ezt azért ne, ez íztelen tej, kérnénk helyette limonádét. Kis vita után annyiba maradtunk, hogy megkérdezi...