Felejtős kínai, ide többet nem jövünk

Tang Város Kínai Étterem BudapestTang Város Kínai Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 15.
Ez a kínai étterem már évek óta működik a 13. kerületben, de eddig nem merészkedtünk be. A szomszédos cukrászdában vásároltunk sütit, és a kislányommal bejöttünk ide is, mivel láttuk a színes fotókat a kirakatban, nemcsak kínai ételeket, de szushit is, ami az akkor névnapos fiam egyik kedvence.
Ami tetszett, mindössze 2 dolog volt: a tradicionális piros kínai kapu és a hűtőben a kínai és japán szögletes dobozos ízesített teák széles választéka.
Szushinak a pultban - merthogy előre elkészített ételeket kínálnak, gyors-kínai módra - nyomát sem láttuk, de mint kérdésünkre kiderült, soha nem is szokott lenni, csak a fotón szerepel. Szóval ezt a trükköt bevettük. Azért ha már itt voltunk, választottunk többféle ételt elvitelre, amiket más kínai gyorsétkezdékben is szoktunk és szeretik a gyerekek (szezámmagos bundás csirke, édes-savanyú csirke). Hát, rém rossz volt minden. A tavaszi tekercs olyan kemény volt, mint a kő, ki tudja, mióta állhatott már ott a pultban?
Amúgy nem is tartozik a legolcsóbb kínai étkezdék közé, ráadásul az árazás egyáltalán nem átlátható, sem az árak, sem az ételek nevei nem voltak kiírva. És normális számlát sem kaptunk, csak egy összesített valamit. Na, ide többet biztos nem jövünk és másnak sem ajánlom.
Tang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Étel/italTang Város Kínai Étterem Budapest - BelsőTang Város Kínai Étterem Budapest - Étel/italTang Város Kínai Étterem Budapest - Étel/italTang Város Kínai Étterem Budapest - BelsőTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - BelsőTang Város Kínai Étterem Budapest - BelsőTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Étel/italTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső képTang Város Kínai Étterem Budapest - Külső kép

Tang Város Kínai Étterem további értékelései

2021.12.13egyedül
Itt aztán tényleg minden átlagos volt, a hely, az ennivaló, a kiszolgálás, a beltér, minden. Beálltam parkolni sötétedéskor, gondoltam, hogy egy ilyen többüzletes komplexumban csak akad egy étkezde is, megkérdeztem egy helyi lányt, és ezt mutatta. Bementem, sivár hangulat, az egyik kínai nő...