TOPRUM BudapestTOPRUM Budapest a térképen

Kiváló 2019. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 20.
A Toprum Sky Bar-ra a TOP100 DG kalauz hívta fel a figyelmem, egyébként létezéséről sem tudtam, pedig az Egyetem tér környékén gyakran megfordulok.
Hétköznap délben jártunk ott, így élhettünk a 7700 forintért 3 fogás ajánlattal.
Ketten voltunk, mindketten állandó súlyproblémákkal küzdünk, így aztán úgy állapodtunk meg, hogy egy menüt eszünk ketten, s minden fogást kettéosztunk. Ez egyben pénztárcakímélő megoldás is volt, továbbá azt is lehetővé tette, hogy aznap még teszteljek egy étteremet.
Kértünk cukorborsót quinoával, bárány terrine-t és kacsamellet csicseriborsóval és brokkolival. Ételeink kiválóak voltak, ízre, állagra, tálalásra egyaránt, a csúcsot a kacsa jelentette, amihez remek köretet adtak.
Mindketten vezettünk, így limonádét ittunk.
Az adagok kicsik, az árak magasak, de a minőség is ott van. Szerettünk itt lenni.
A kiszolgálás kifogástalan, a beltér nagyon hangulatos, a kilátás nem meglépő módon – elvégre Sky barról van szó – csodás. 5 pont.
TOPRUM Budapest - Étlap/itallapTOPRUM Budapest - EgyébTOPRUM Budapest - BelsőTOPRUM Budapest - EgyébTOPRUM Budapest - Étlap/itallapTOPRUM Budapest - BelsőTOPRUM Budapest - BelsőTOPRUM Budapest - Étel/italTOPRUM Budapest - Étel/italTOPRUM Budapest - BelsőTOPRUM Budapest - Étel/italTOPRUM Budapest - Étel/italTOPRUM Budapest - Étel/italTOPRUM Budapest - Étel/italTOPRUM Budapest - EgyébTOPRUM Budapest - Étel/italTOPRUM Budapest - BelsőTOPRUM Budapest - Belső

TOPRUM további értékelései

2019.08.01egyedül
Az Egyetem téren lévő Rum Hotel tetején kialakított különleges bisztró, amelyet nemcsak a szállóvendégek élvezhetnek. Először még csak ebéd- és vacsora lehetőséget kínáltak, de június óta reggelizni is be lehet ide térni. Az ebédnél válaszható az á la carte-on kívül variálható menü ún. barfood, 3...
Thermal Hotel Balance Lenti - Balance napok
Balance napok
Thermal Hotel Balance Lenti
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással