Újabb ünnep a Tortugában, még visszajövünk.

Tortuga Étterem BudapestTortuga Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 24.
Megint találtunk indokot egy Tortuga látogatásra !

Szűk családi ünneplést rendeztünk, telefonos előfoglalással.
Emlékeink szerint az étterem konyhája nagyon jó, és mivel már jártunk itt, tudtuk mire számíthatunk.

El kell áruljam a várakozás fölött teljesítettek.

Nem tudom az emlékek fakultak meg, vagy más volt a bendőnk alap telítettsége, de jobban éreztük magunkat mint az első alkalommal.

A kiszolgálás ugyanolyan jó és figyelmes volt, mint előzőleg, a pincér ( talán nem sértem meg ) minta a L'ecso-bol lépett volna ki, pont olyan volt, de illedelmes, és segítőkész ( ahogy a filmben is, talán az apróséf hiányzott a fejéről :-) ).

Az ételek kiadósak és ízletesek voltak, a körítés kiváló, az egész nagyon hangulatos. Előző alkalommal sötétben voltunk, most világosban, ez semmit sem rontott vagy javított az érzésen, így is úgy is nagyon jó a környezet.

A számla végösszege 5 főre 25000 Ft volt, szerintem kibírható egy ilyen helyen, hozzá véve az italokat, levest és egyebeket is.

leves :
Tárkonyos pulykaragu cipóban
Húsleves fazékba/csészében

főétel :
Fajitas
Szédülős Jack kedvence
Tortuga pulyka
Bocskor Bill érméi
Ezer magvas panírban forgatott pulykamell szeletek

ital :
Limonádé több féle ízben mind nagyon finom.

Most nem jellemezném egyenként az ételeket, de mindegyik kimondottan ízes, teljes élvezetet kínáló fogás, a fazék húslevessel azért vigyázni kell, tényleg nagy mennyiség, inkább minimum 2 főnek jó adag. Egyik sem volt túl fűszerezve, nem kellett sem sózni, sem mással ízesíteni, úgy voltak jók ahogy kihozták. A köretnek adott burgonya fánk teli találat, nagyon jól illik több fogáshoz is, akár szárazabb, akár szaftosabb az étel.

Egy zavaró körülmény volt, néhány neveletlen gyerek, akik kihalászták szerencsétlen teknősöket a vízből, és csodálkozva tapasztaltam, hogy a pincérek nem szóltak rájuk...

Biztos, hogy találunk még alkalmat arra hogy újra eljöjjünk.

Tortuga Étterem további értékelései

2020.07.04barátokkal
Nagy társasággal voltunk a vírus mizéria után. Első nagy meglepetésem, hogy az étlap a töredékére zsugorodott, mindössze egy ízléstelen oldal, az eddigi szépen kivitelezett könyvecske helyett. A legnagyobb baj, hogy ezt a foglalásnál több telefonos beszélgetés alatt sem említette senki, így...
2018.03.23gyerekekkel
A hangulata az étteremnek egyedi nem egy megszokott dizájn. Már belépéskor feltűnt, hogy nincs valami meleg a vendégtérben, ezért még én akinek mindenhol melege van is magamon hagytam a pulóvert amiben érkeztem. Az asztalhoz üléskor a szokásos körök, étlap, ki mit iszik stb-stb.. Az ételek...
2018.02.06a párjával
Vasárnap voltunk az étteremben a férjemmel egy születésnapi ebéd alkalmából, kettecskén. A bejáratban kordon és egy felirat állta utunkat, miszerint várjunk, míg beengednek és az asztalunkhoz kísérnek. Egy percen belül jött is a személyzet egy tagja, udvariasan elvette és felakasztotta a...
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa - Napi ár all inclusive ellátással
Napi ár all inclusive ellátással