Összegyűlhet a maffia

Trattoria La Coppola BudapestTrattoria La Coppola Budapest a térképen

2018. novemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2019. január 27.
Évek óta működő olasz étterem a Ferenciek tere és az Egyetem tér között félúton. A sajtóban, internetes médiában nem olvastam róluk semmit, viszont többször jártam már erre és kívülről szimpatikus volt. Tágas beltér, toszkán hangulat, kellemes, igényes beltér. A vendégkört ránézésre üzletemberek, öltönyös formák, külföldiek adják, amit a meglehetősen drága árfekvésű étlap determinálhat.
Tradicionális olasz konyhát visznek, pizzák, tészták meg egy csomó minden, de megmondom őszintén, én sok ételüket drágállottam, így azokon az oldalakon nem sokat időztem. Ami szimpatikus volt, hogy a pizza elkészítését soron kívül, gyors határidővel vállalják, és ezt esetünkben tartották is.
A 2 szint közül az emeleten kaptunk asztalt, ami nagyon kellemes, hangulatos volt.
Egy hagyományos sonka-gombás pizzát választottam (2890 Ft). Kerek, vékony tésztás pizzát sütnek, minőségi alapanyagokkal, feltétekkel dolgoznak. A pizzát a pizzasütő kemencében külön szakács süti, talán ennek köszönhető a gyorsaság. Az egyik pizzát az én véleményem szerint túlsütötték, ha a tészta széle kormos fekete, az már szerintem nem oké.
A pincér hölgy kedves, barátságos, szimpatikus volt.
10% kötelező szervizdíjat számolnak fel.
Az italok túlárazottak (kis üveges Pepsi 590 Ft + 10%).
Ha pénz nem számít, jó szívvel ajánlom.
Trattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - Étel/italTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - Étel/italTrattoria La Coppola Budapest - Étel/italTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - MosdóTrattoria La Coppola Budapest - BelsőTrattoria La Coppola Budapest - Étlap/itallapTrattoria La Coppola Budapest - Külső képTrattoria La Coppola Budapest - Étlap/itallapTrattoria La Coppola Budapest - Étlap/itallapTrattoria La Coppola Budapest - Külső képTrattoria La Coppola Budapest - Külső képTrattoria La Coppola Budapest - Külső képTrattoria La Coppola Budapest - Külső képTrattoria La Coppola Budapest - Külső képTrattoria La Coppola Budapest - Külső kép

Trattoria La Coppola további értékelései

2021.05.06a párjával
A nyitás után még kevés étterem élt a lehetőséggel, és a hűvös este miatt teraszon fagyoskodni nem akartunk, ezért a védettségi igazolványunknak hála feleségem születésnapi vacsorájára ide tértünk be. Már sokszor elsétáltunk mellette, csak most el az idő a kipróbálására. A berendezés az...
2016.05.09gyerekekkel
Pozitiv: A kiszolgálás és tisztaság rendebe volt. A férfi pincér segítőkész volt, és volt humora. Negatív: A rizottó amit ettem, íztelen volt és túl drága (3200Ft) egy rizses húsért,gombával ez nem kevés, az adag pedig kicsi. A tésztás étel amit a feleségem és lányon evett, ízre rendbe...
2013.11.04családjával
Jó hangulatú hely nem túl kedves kiszolgálással. Ettünk egy Margetira pizzát, egy mediterrán hallevest, tiramisut, panna cottát, cannolot, créme brullée-t, annál is inkább, hogy már egy étkezés után volt a csapat. A pizzánál élvezhető volt, de ettem már meggyőzőbbet, bazsalikom az étlap ígérete...