Olasz rekontra

Trattoria Pomo D'Oro BudapestTrattoria Pomo D'Oro Budapest a térképen

2020. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. október 21.
Korábban többször ettünk itt a régi kollégákkal, mivel az akkori munkahelyemhez igen közel esik ez a hely, csupán pár méter. A cégünk tulajdonosai olaszok voltak, így még jobban adta magát ez az étterem, az olasz konyha preferált volt a külföldi vezetők körében, de igazából a magyar dolgozók is kedvelték.

Néhány év kihagyással ismét ellátogattunk ide, egy kisebb gasztro-túra keretében. Az étterem leghangulatosabb része, a belső, üveggel fedett kert nem volt "üzembe helyezve", mint megtudtuk, azt csak a téli időszakban használják, amikor a kinti terasz már túl hideg és ezért nem használható. A szép napos időre tekintettel a teraszt választottuk, a benti részben elég sokan ültek. Igaz, az étterem belső terei azért hangulatosabbak, megidézik a toszkán trattoriák világát. A terasz egyszerűen az utcára van kitelepítve, igaz, az autós forgalom minimális, csak engedéllyel lehet behajtani. A terasszal szemben a szintén a Pomodoro-csoporthoz tartozó borbár és a fagylaltozó található.

A konyhával elégedettek voltunk, de a személyzettel nem igazán. Amikor érkeztünk, az ajtóban nem volt fogadó személyzet, csak az üres helye, és nekünk kellett megszólítani és megállítani az egyik pincért. Egyébként előzetes asztalfoglalással érkeztünk. A pincérünk egy kissé el voltak magától szállva, és nem igazán éreztük rajta a vendégek (=mi) iránti tiszteletet és megbecsülést. Igaz, hogy én nem tartozom a hazai celeb-világba, akik itt rendszeresen megfordulnak és a törzsvendégek közé sem, minden esetre a szemmel látható megkülönböztetést vendég és vendég között nem lehetett nem észrevenni. Az italok túlárazottak, az ételek árfekvése középkategóriás, szintén felül van árazva szerintem, viszont az adagok normális méretűek. A 4 dl-es limonádé 990 Ft, 1 korsó Pilsner Urquell 1150 Ft, ami még kissé poshadt ízű, állott is volt.
Az erdei gombaleves erős kezdés volt (2150 Ft), a mellé adott házi grissini telitalálat, a kis gomba alakú keksz aranyos meglepetés. Nagyon szép, telt húsú gombák voltak a levesben, amely kiadós adag volt egy szép mély csészében. a szűzérmék libamájjal és póréhagymakrémmel (4150 Ft) szintén nem okozott csalódást, a vasalt jércecombfilé talán nem volt annyira erős (2650 Ft), ennek párolt kínai kel és répakrém volt a kísérője, a mediterrán pirított burgonya (790 Ft) a maga nemében átlagon felüli volt. A grillezett zöldség szintén jobb, mint máshol, sok étteremben nagyon el szokták rontani, itt megmaradt a zöldségek ropogóssága, nem volt túlkészült (1190 Ft), viszont ennyi pénzért ez nagyon kicsi adag volt.
Tányér elrendezés szempontjából a szűzérme volt a legmutatósabb fogás.

A fogyasztásra 13% kötelező szervizdíjat számolnak fel, amit a bevezetőben írt kiszolgálási problémák miatt én különösen zokon vettem, persze csak magamban. Nemcsak bankkártyával, de SZÉP kártyával is lehet fizetni.

Széles borkínálat, a benti részben boros-hordós dekorációk és persze egy csomó olasz felirat és számos díj, elismerés, oklevél, amit az étterem az évek során megkapott.
Trattoria Pomo D'Oro Budapest - Étlap/itallapTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étlap/itallapTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étlap/itallapTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étlap/itallapTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étlap/itallapTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Külső képTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - MosdóTrattoria Pomo D'Oro Budapest - MosdóTrattoria Pomo D'Oro Budapest - MosdóTrattoria Pomo D'Oro Budapest - BelsőTrattoria Pomo D'Oro Budapest - BelsőTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Étel/italTrattoria Pomo D'Oro Budapest - BelsőTrattoria Pomo D'Oro Budapest - BelsőTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Külső képTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Külső képTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Külső képTrattoria Pomo D'Oro Budapest - Külső kép

Trattoria Pomo D'Oro további értékelései

2023.10.05a párjával
Sokszor megfordultunk már itt születésnapokon és évfordulókon. Nagyon szeretjük a finom ételeket, amiket itt készítenek, és a finomabbnál finomabb olasz borokat. A kiszolgálás is nagyon profi és szuper a hangulat. Nagyon sok turista is kedveli az éttermet. Én lehet hogy bevezetnék egy dress...
2022.11.17családjával
Tegnap este ünnepelni szerettünk volna, a legnagyobb keresztlányom 18 éves lett, szerettük volna emlékezetessé tenni neki az estét, ezért mentünk ebbe a jóhírű étterembe. A hely hangulatos, a személyzet felkészült és segítőkész. A polipos előétellel, semmi gond nem volt, de ha minden áron...
2019.08.21a párjával
Ünnepi alkalom volt, hogy a férjemmel kettesben tudtunk kimozdulni. :-) Már jártunk itt máskor is. A vendégfogadás még finoman szólva sem volt kedves. Volt asztalfoglalásunk, ennek ellenére, amikor megkérdeztük, hogy a kinti asztaloknál is leülhetnénk-e, arra az volt a válasz, hogy “...