Evés kifulladásig

Trófea Grill Étterem - Buda BudapestTrófea Grill Étterem - Buda Budapest a térképen

Kiváló 2012. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. március 31.
Hatalmas a választék mind ételekből, mind italokból. Egy fix összeget kell fizetnünk, amelynek összege függ attól, hogy mikor szeretnénk menni és utána annyit eszünk és iszunk, amennyi csak belénk fér. Külön grill pulttal rendelkezik az étterem, ahol ki tudjuk választani a rengeteg hús, hal, sajt és egyéb ételek közül, hogy mit szeretnénk enni és ezeket előttünk készítik el. Ezen kívül rengeteg előétel, kész étel és desszert közül is válogathatunk. Az egyetlen hátránya, hogy nehéz befejezni az evést az előtt, hogy már rosszul lennénk. Illetve, ha tele van a hely, akkor időnként nehéz hozzáférni egyes ételekhez. Ezt leszámítva ajánlom mindenkinek aki szeret és bír sokat enni.

Trófea Grill Étterem - Buda további értékelései

2020.01.25barátokkal
Még mindig a külföldi vendégekeket kalauzoljuk a fővárosban,valamit ebédelnénk. A házigazda itt foglalt asztalt csapatunknak. Vidéki emberként először járok a Trófea lánc egyik tagjában,de nem utoljára. Teljesen meglep amit tapasztalok. Ötféle leves van,rengeteg étel,a nyers húst vagy halat ha...
2019.02.20gyerekekkel
Már egyszer értékeltem erről a helyről, 2016-ban. Most a Gyermekeinkkel tértünk ide vissza, és megint nem csalódtunk mind az ételek, mind a kiszolgálás terén. Szeretem a grillezett dolgaikat, azt hogy több féle ételt falatonként is meg lehet kóstolni, és ezzel kipróbálni. Nem kell egy nagy tállal...
2018.04.12barátokkal
Többször jártunk ott, de elfelejtettem eddig értékelni. A legutolsó látogatásunk 2017 novemberében volt, barátaimmal születésnapot ünnepeltünk. Meglepetésünkre közös ismerősökkel találkoztunk - ezek szerint a barátaink is elégedettek a hellyel. A kiszolgálás kedves, az étel friss és ízletes - ami...