Családi kései ebéd

Trófea Grill Étterem - Buda BudapestTrófea Grill Étterem - Buda Budapest a térképen

Kiváló 2015. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 29.
Már egy ideje terveztük, hogy meglátogatjuk az egyik Trófea éttermet. Azért erre esett a választás, mert itt a 12 év alatti gyermekek, hétvégén ingyenesen fogyaszthatnak. A kiszolgálás, az ételek kiválóak voltak.
A választék elég széles:
- 5 féle leves
- számtalan fő fogás
- rengeteg féle desszert
- a saláta bár is eléggé sok színű.
A bejáratnál recepciós fogadott minket és annak ellenére, hogy nem volt asztalfoglalásunk pillanatok alatt felkínáltak egy számunkra megfelelő asztalt. Összességében, teljesen elégedettek voltunk. Az ebéd végén még egy ügyfél-elégedettségi kérdőívet is kértek, hogy töltsünk ki, amelyre csak egy hiányosságot tudtunk felírni, amit gyermekünk hiányolt, hogy nem volt rántott csirkemell. :-)

Trófea Grill Étterem - Buda további értékelései

2020.01.25barátokkal
Még mindig a külföldi vendégekeket kalauzoljuk a fővárosban,valamit ebédelnénk. A házigazda itt foglalt asztalt csapatunknak. Vidéki emberként először járok a Trófea lánc egyik tagjában,de nem utoljára. Teljesen meglep amit tapasztalok. Ötféle leves van,rengeteg étel,a nyers húst vagy halat ha...
2019.02.20gyerekekkel
Már egyszer értékeltem erről a helyről, 2016-ban. Most a Gyermekeinkkel tértünk ide vissza, és megint nem csalódtunk mind az ételek, mind a kiszolgálás terén. Szeretem a grillezett dolgaikat, azt hogy több féle ételt falatonként is meg lehet kóstolni, és ezzel kipróbálni. Nem kell egy nagy tállal...
2018.04.12barátokkal
Többször jártunk ott, de elfelejtettem eddig értékelni. A legutolsó látogatásunk 2017 novemberében volt, barátaimmal születésnapot ünnepeltünk. Meglepetésünkre közös ismerősökkel találkoztunk - ezek szerint a barátaink is elégedettek a hellyel. A kiszolgálás kedves, az étel friss és ízletes - ami...