Mint mindig most sem csalódtunk

Trófea Grill Étterem - Buda BudapestTrófea Grill Étterem - Buda Budapest a térképen

Kiváló 2017. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. április 12.
Többször jártunk ott, de elfelejtettem eddig értékelni. A legutolsó látogatásunk 2017 novemberében volt, barátaimmal születésnapot ünnepeltünk. Meglepetésünkre közös ismerősökkel találkoztunk - ezek szerint a barátaink is elégedettek a hellyel. A kiszolgálás kedves, az étel friss és ízletes - ami nem az étterem hibája, hogy ma már nem eszünk annyit, hogy az ár/érték arány számunkra reális legyen .... de azért még fogunk menni

Trófea Grill Étterem - Buda további értékelései

2020.01.25barátokkal
Még mindig a külföldi vendégekeket kalauzoljuk a fővárosban,valamit ebédelnénk. A házigazda itt foglalt asztalt csapatunknak. Vidéki emberként először járok a Trófea lánc egyik tagjában,de nem utoljára. Teljesen meglep amit tapasztalok. Ötféle leves van,rengeteg étel,a nyers húst vagy halat ha...
2019.02.20gyerekekkel
Már egyszer értékeltem erről a helyről, 2016-ban. Most a Gyermekeinkkel tértünk ide vissza, és megint nem csalódtunk mind az ételek, mind a kiszolgálás terén. Szeretem a grillezett dolgaikat, azt hogy több féle ételt falatonként is meg lehet kóstolni, és ezzel kipróbálni. Nem kell egy nagy tállal...
2017.08.15a párjával
Nagyon szeretünk ide járni. Nagyon figyelmes és kedves kiszolgálás. Mosolygó személyzet. Finom és változatos ételek. Különösen a tengeri "herkentyűk" tökéletes elkészítése vonz. Hangulatos étterem. Gyönyörű a kilátás az étteremből, az esti fények még meghittebbé és romantikusabbá teszik a...