Fél évszázados szülinapi Trófea

Trófea Grill Étterem - Király utca BudapestTrófea Grill Étterem - Király utca Budapest a térképen

Kiváló 2023. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2023. május 2.
Gyermekeim leptek meg ezzel a vacsorával az 50. szülinapomra. És valóban igazi meglepetés volt, mert nem számítottam erre a külön ajándékra. Egy kiváló fürdőzés után jöttünk ide. Maga a hely nem túl nagy, de a választék, a személyzet kiszolgálása, szíve, még a rohanásban is annál nagyobb. Kicsit vártunk, amíg leszedik az asztalunkat az előző csoport után. Szépen tisztán volt minden elkészítve, gyorsan felvették az ital rendelésünket, és amíg a többi asztalnál is ugyan ezt megtették, mi elmentünk sorba állni az ételekhez. Volt ahol sokan voltak, volt ahol kevesen, ez a csoportok megérkezésétől is függ. Mindenki tudott választani, még az is aki allergiával, vagy betegséggel rendelkezik, mert olyan széles a kínálat. Levesből tárkonyos pulykaragut, marhahúslevest kóstoltunk. Grill ételekből tengeri kavalkádot: cápát, lazacot, tonhalat, polipot, tintahalat, rákot, ananászt, grillsajtot ettünk többen. És még nem is beszéltem a marha, pulyka, sertés húsokról, amiket szintén frissen, több féle fűszerezéssel lehetett kérni. Kóstoltunk még kagylót, szusit, vad, és marhapörköltet. Brokkolis tejszínes pulykát, baconbe tekert finomságokat, isteni salátákkal. Én megmondom őszintén egyedüliként már nem tudtam sütit kóstolni, már nem volt helye :), de abból amiből a többiek az asztalhoz hoztak, csak annyit hallottam, hogy elégedetten szuszogtak :) És ami a legjobban meglepett, az a torta felkínálása volt. Nagyon csodálkoztam azon, hogy a kis teremben az összes asztalnál ülő vendég végig tapsolta a zenét, amit kaptam, és a mosolygós pincérektől kezdve mindenki boldog szülinapot kívánt :) Kell ennél több? Jó egészségben, és jó hangulatban telt az itt eltöltött idő, a családom körében, és ezt kívánom Mindenkinek aki ide betér, és eltölt 3 kellemes órát! Akár a párjával, akár a családjával teszi. Üdvözlettel: Csilla

Trófea Grill Étterem - Király utca további értékelései

2023.10.28barátokkal
Barátom születésnapját ünnepeltük. Életem egyik legrosszabb élménye. Érkezésünkkor egy külföldi társaság ököllel ütötte a bejárati ajtót. Később egy csapatot ültettek mellénk akik behoztak egy üveg royal vodkát és totál részegre itták magukat majd az asztal alá hánytak. Mindeközben a...
2022.08.25csoporttal
Keresztelőre voltunk hivatalosak és az Étterem adott otthont a megvendégelésnek. Nagyon sokféle étel, finomabbnál finomabbak, az előételtől kezdve a desszertekig minden megtalálható volt. Nagyon kedvesen az asztalon kis falatkákat, frissen sült pizza kóstolót kínáltak, friss limonádéval. A...
2019.07.18gyerekekkel
Mi azok csoportjához tartozunk, akik az étlapon először a jobb oldali sávot futják át szemükkel. Vigyázva vagyonkánkra választunk ételt és italt. … De itt nincs étlap! Nincs jobb oldali oszlop! Időkorlát van és egy összeg. Cserébe rengeteg étel. Öten vagyunk testvérek. Amire szükségük...