Vegyes érzelmek

Trófea Grill Étterem - Zugló BudapestTrófea Grill Étterem - Zugló Budapest a térképen

Gyenge 2013. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. december 16.
Belépve egy "marha" gyűjtőhelyen éreztem magam, asztal asztal hátán, szűk helyek,10 percenkén "Boldog, Boldog Születésnapot."A lényeg minél több vendéget bezsúfolni, minél kisseb helyre, igaz ez tűzrendészetileg némi kivetni valót von maga után. Babakocsival alig fértünk el, és folyton bocsánat szabad, és ezt 10x mire eljutottunk az asztalhoz. Az ételek semmilyenek, ehetőek, de nincs extra. A sütik 50% ehetetlen. A pincérek lótnak, futnak, udvarias a kiszolgálás. Utólag kiszámolva (16.000 2 fő + 2 gyermek 4-éves, 04hó) semmivel nem olcsón min egy hasonló étterem. Ezt nem azoknak találták ki, akik gasztronómiai élvezetre vágynak, mi nem vagyunk hú, degeszre zabáljuk magunkat, mert ingyen van, és mert kifizettem típusúak, ha Te sem vagy nem éri meg, ha viszont 2 napja nem ettél, akkor ez a Te éttermed.
Hangulat:Szörnyű

Trófea Grill Étterem - Zugló további értékelései

2022.04.10gyerekekkel
Hatalmasat csalódtam és felháborodtam!!! Tegnapi nap voltam családommal 6 fő . Este 21 órára kaptunk időpontott . Megérkeztünk megkaptuk az asztalunkat . Ami jelzem 4 főre lenne kényelmes. Mi 6 főre kaptunk 4 főset. Na elindultunk ételért. Akkor jött az igazi csapás . Hidegtál alig van Sushi...
2022.01.03barátokkal
Pár barátommal itt ünnepeltem a szülinapomat.A személyzet nagyon kedves és udvariasak voltak. Mindenki nagyon jól érezte magát. Biztos hogy megint visszafogunk térni. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
2021.12.03a párjával
Hosszú ideig zárva volt, még a járvány miatti kötelező időn túl is. Megnyitott. A belső tereken is látszik a frissülés, de enneél többet ér, hogy a pincérek kedvesebbek, a kiszolgálás figyelmesebb, végre lehet bankkártyával is fizetni. Az ételkínálat a "csendesebb" első ebédturnusban is...