Az agresszív griil pultos

Trófea Grill Étterem - Zugló BudapestTrófea Grill Étterem - Zugló Budapest a térképen

Átlagos 2019. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. április 5.
Évek óta a névnapomat a zuglói TRÓFEA étteremben ünnepeljük a barátaimmal. Ami a korábbiakban mindig jól sikerült. Visszatérő vendégek név- ill. születésnapjára az étterem kedvezményt biztosít. (3-at fizet, 4-et kap)
Sajnos az utolsó alkalom eltért a megszokottól.

A számla rendezésekor kértem a felszolgálótól még 1 pohár sört, amit nem kaptam meg. Ezért kifelé menet a sörcsapolónál ismételten megkíséreltem megkapni azt.
Ekkor váratlan dolog történt. Az éppen arra járó grill pultos kolléga felszólított, hogy azonnal menjek ki, különben "véletlenül” le fog önteni a nála lévő forró zsíros lével. Mondtam neki, hogy semmi akadálya ha végre megkapom a
söröm. Erre a kolléga fenyegetően megismételte, ha nem megyek
ki, akkor „véletlenül” le fog önteni.

Felháborító agresszív reakciója kapcsán jeleztem, ha tényleg megteszi, akkor fel fogom jelenteni. Ezek után a béke érdekében kimentem és vártam a söröm.
Az agresszív kolléga még most sem hagyta abba. Hangosan ecsetelni kezdte hogy ittas vagyok. (3 tanúm van rá hogy alaptalanul)

A sört végül az egyik felszolgálótól megkaptam, aki megpróbálta csitítani az agresszív kollégát.

Visszagondolva boldog vagyok, hogy nem fajultak még komolyabbra a dolgok. Sajnálom hogy az egyik alkalmazottjuk kezdetben agresszív, majd megalázóvá váló viselkedése tönkretette az esténket.

Trófea Grill Étterem - Zugló további értékelései

2022.04.10gyerekekkel
Hatalmasat csalódtam és felháborodtam!!! Tegnapi nap voltam családommal 6 fő . Este 21 órára kaptunk időpontott . Megérkeztünk megkaptuk az asztalunkat . Ami jelzem 4 főre lenne kényelmes. Mi 6 főre kaptunk 4 főset. Na elindultunk ételért. Akkor jött az igazi csapás . Hidegtál alig van Sushi...
2022.01.03barátokkal
Pár barátommal itt ünnepeltem a szülinapomat.A személyzet nagyon kedves és udvariasak voltak. Mindenki nagyon jól érezte magát. Biztos hogy megint visszafogunk térni. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
2021.12.03a párjával
Hosszú ideig zárva volt, még a járvány miatti kötelező időn túl is. Megnyitott. A belső tereken is látszik a frissülés, de enneél többet ér, hogy a pincérek kedvesebbek, a kiszolgálás figyelmesebb, végre lehet bankkártyával is fizetni. Az ételkínálat a "csendesebb" első ebédturnusban is...