Borzalmas csalódás

Vadaspark Étterem BudapestVadaspark Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2020. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. február 21.
Régóta terveztük, hogy egyszer ezt az éttermet is kipróbáljuk. Nemrég egy kirándulás előtt sort is kerítettünk rá. Nagyon nagy hiba volt! Kezdem a pozitívumokkal: az étterem berendezése, a pincér segítőkészsége, az ételek relatív hamar elkészültek. Minden más katasztrofális volt, ekkorát talán még sehol sem csalódtunk eddig. Az asztalról érkezésünkkor elvitt, előre megterített tányér jelentősen piszkos volt ételmaradékoktól, szerencsére nem ebbe kaptuk az ételünket, de látványként sem volt gusztusos. A részünkre kihozott evőeszközök kritikán alul tele voltak ragadva ételmaradékokkal. Nem szoktunk kellemetlenkedni, de most muszáj volt ezért is szólni és kicseréltetni. Ez nem kekeckedés volt, egyszerűen undorító volt és képtelenek voltunk beletörődni. Az ételválasztáskor említettük a pincérnek, hogy a a steak-et nagyon jól átsütve kérjük, sajnos nagyon nem így érkezett, így kénytelenek voltunk ezt is visszaküldeni. Az egyikőnk már befejezte az ételét, mire a másik étel visszaérkezett jól átsütve. Sajnos a krokettet is sikerült újrasütni, így az kissé égett volt, de ezért már nem szóltunk, örültünk, hogy a szarvas steak végre " nem vérzik". Az étlapon szereplő burgonyafánk helyett (a krokett mellé) sima pirítós-féle kenyeret kaptunk (?). Nem illett az ételhez és az íze is rossz volt. Erről semmilyen tájékoztatást nem kaptunk mi lenne az, de hogy nem fánk volt az 100 %. Már mi éreztük magunkat kellemetlenül, pedig nem mi tehettünk a kialakult helyzetről. Így szó nélkül hagytuk azt is, hogy a másik étel, amit rendeltünk (szürke marha rostélyos) szintén alig volt ehető, konkrétan elrághatatlan mócsing volt az egész. De ezzel megküzdöttünk és fizetés után távoztunk. Jelentősen beárnyékolta a napunkat a negatív élmény. (A mellékhelyiség is piszkos volt, de ezen már meg sem lepődtem.) Senkinek nem ajánlom az éttermet! Nem vendégközpontú, hanem profitközpontú hely, sajnos. Hatalmas lehúzás...
Tisztaság:Szörnyű

Vadaspark Étterem további értékelései

2017.04.04a párjával
Egy nagy séta után tértünk be a vendéglőbe megfelelő mértékben éhesen és szomjasan. Az ételek finomak voltak - bár számomra aki minden ételt forrón szeretek kicsivel lehetett volna melegebb - és elegendőek is. A kiszolgálásra sem lehetett panasz. Nagyon jól éreztük magunkat. Természetesen...
2014.12.03gyerekekkel
November utolsó hétvégéjén családtag születésnapját ünnepeltük, meghívottként vettem részt. A fekvése az erdőben, nyugodt helyen. Előtte séta, átfagyva rendeltünk a nem túl széles, ám annál autentikusabb választékból. A vadhús körül forog szinte minden. Az étterem berendezése igazi néprajzi...
2014.01.26családjával
Jártam itt és nagyon fonom volt minden! A Budakeszi vadaspark látogatása után ültünk be ebédelni. Igazi autentikus magyaros ízek, háziasan elkészítve. Rácpontyot ettem és nagyon ízlett, másnak is ajánlom. Az áraik sem vészesek, talán a pincér lehetett volna egy hangyányit kedvesebb. Gondolkodom...