Nelly81 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Nelly81 értékeléseit!

Olvasd el Nelly81 étterem értékeléseit!

Nelly81 értékelései

Szépen tálalt, átlagos ételek -

Ambrózia Étterem Kazincbarcika

2020. februárban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. február 24.
Vegyes érzésekkel távoztunk ebből az étteremből. Az étterem kellemes hangulatú, a pincérek kedvesek, helyfoglaláskor tájékoztattak a várakozási időről is. Az árak szerintem magasak egy vidéki étteremhez képest, és 10 % kötelező felszolgálási díj is van. Az ételek elkészítési módjával, ízvilágával nem minden esetben voltunk elégedettek.
Borzalmas csalódás -

Vadaspark Étterem Budapest

2020. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. február 21. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Régóta terveztük, hogy egyszer ezt az éttermet is kipróbáljuk. Nemrég egy kirándulás előtt sort is kerítettünk rá. Nagyon nagy hiba volt! Kezdem a pozitívumokkal: az étterem berendezése, a pincér segítőkészsége, az ételek relatív hamar elkészültek. Minden más katasztrofális volt, ekkorát talán még sehol sem csalódtunk eddig.
2020. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. január 2.
Pozitívuma a cukrászdának, hogy reform sütik is elérhetők. A rendelésfelvétel nagyon gyors volt és kedves volt a kiszolgálás is. A paleo süti viszont sajnos nem volt finom, élvezhető. Túlságosan tele volt édesítőszerrel, émelyítően édes volt, más ízt nem is lehetett emiatt sajnos érezni. Ettől függetlenül biztosan vannak finom sütik is ott és a fagyik is nagyon jól néztek ki.
2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. január 2.
Gyors ebédre volt szükségünk, így kötöttünk ki ebben az étteremben. A napi menü mennyiségre a szokásos menü adag volt, a leves talán ehetőbb is volt, mint néhány más helyen az menüleves, viszont a második csalódást okozott. Az óvári szeleten nem sajt volt a tetején, hanem besamel-szerű valami, éppen mutatóban pici sajtreszelékkel.
Szépen tálalt ételek -

Vitorlás Étterem Balatonlelle

2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. január 2.
A pozitív vélemények hatására esett erre az étteremre a választásunk. A kiszolgálás rendben volt, az ételek nagyon szépen voltak tálalva, ízviláguk azonban nem volt kiemelkedő, de a középkategóriától jobb volt, picit túlárazott. Az étterem hangulata sajnos csalódást okozott. Elég pici és nincsenek elszeparált részek, egy zajos menza hangulatát keltette, természetesen szebb berendezésekkel.
Sült szálka és panír sült hal helyett -

Keszegsütő Nyíregyháza

2019. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 27.
Szerettünk volna finom sült halakat vacsorázni, ezért tértünk be ebbe az önkiszolgáló étterembe. 2 fajta halon gondolkoztunk, a kiszolgáló tanácsát is kikértük. Ő a keszeget ajánlotta, mert annak fehérebb a húsa. Így 3 keszeget és egy hekket rendeltünk körettel, savanyúval. A berendezés nagyon tetszett. Egyedi, hangulatos. Az étel viszont extrém csalódást okozott.
Vegyes tapasztalatok -

Sipos Cukrászda Nyírbátor

2019. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 27.
Kétféle sütit kóstoltunk a cukrászdában, ahol a kiszolgálás nem teljesen volt barátságos. A somlói állalga nem hasonlít a valódi somlóihoz. Híg pudingszerű massza, kevés piskótával, tejszínhabbal. Maga az adag is nagyon-nagyon pici az árához képest. Nevesebb cukrászdákban sokkal nagyobb adagot adnak ugyanezért az árért. A tejszínhab rendben volt.
Hangulatos hely, vegyes érzelmek. -

Vakvarjú Csónakház Budapest

Értékelt: 2019. november 25.
Hangulatos, gyönyörű étterem a Kis-Duna partján. Az ételek nagyon ízlésesen, szépen vannak tálalva, a kiszolgálás kedves figyelmes. Mindennel igazán elégedettek voltunk az ételeken kívül, amik sajnos kisebb-nagyobb csalódást okoztak. Sokkal jobbra számítottunk a látvány alapján.
Finom pizza, szűkös hely -

Bar Italia Étterem Eger

Értékelt: 2019. november 25.
Egy finom pizzára tértünk be ide nagy reményekkel. Régen volt szerencsénk igazán finom pizzához, az utóbbi időben sokszor csalódtunk pizzák terén sajnos. A pizza ízletes, bár feltét elég kevés volt rajta, gazdagabbra számítottunk, a tésztája ízlett, szerencsére nem égették meg az alját, ami plusz pont.
Értékelt: 2019. november 25.
Többször vásároltunk már ebben a cukrászdában elvitelre és ott fogyasztásra egyaránt, így többféle sütit sikerült már megkóstolnunk. A sütik nagyon szépek, de számunkra sajnos a legtöbb túl édes, így csupán néhány sütire korlátozódik mindig a választásunk. Az árak egyre magasabbak. Mindig sokan vannak, így minimum néhány perc sorban állással kalkulálni kell.