Nelly81 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Nelly81 értékeléseit!

Olvasd el Nelly81 étterem értékeléseit!

Nelly81 értékelései

Sült szálka és panír sült hal helyett -

Keszegsütő Nyíregyháza

2019. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 27.
Szerettünk volna finom sült halakat vacsorázni, ezért tértünk be ebbe az önkiszolgáló étterembe. 2 fajta halon gondolkoztunk, a kiszolgáló tanácsát is kikértük. Ő a keszeget ajánlotta, mert annak fehérebb a húsa. Így 3 keszeget és egy hekket rendeltünk körettel, savanyúval. A berendezés nagyon tetszett. Egyedi, hangulatos. Az étel viszont extrém csalódást okozott.
Vegyes tapasztalatok -

Sipos Cukrászda Nyírbátor

2019. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 27.
Kétféle sütit kóstoltunk a cukrászdában, ahol a kiszolgálás nem teljesen volt barátságos. A somlói állalga nem hasonlít a valódi somlóihoz. Híg pudingszerű massza, kevés piskótával, tejszínhabbal. Maga az adag is nagyon-nagyon pici az árához képest. Nevesebb cukrászdákban sokkal nagyobb adagot adnak ugyanezért az árért. A tejszínhab rendben volt.
Hangulatos hely, vegyes érzelmek. -

Vakvarjú Csónakház Budapest

Értékelt: 2019. november 25.
Hangulatos, gyönyörű étterem a Kis-Duna partján. Az ételek nagyon ízlésesen, szépen vannak tálalva, a kiszolgálás kedves figyelmes. Mindennel igazán elégedettek voltunk az ételeken kívül, amik sajnos kisebb-nagyobb csalódást okoztak. Sokkal jobbra számítottunk a látvány alapján.
Finom pizza, szűkös hely -

Bar Italia Étterem Eger

Értékelt: 2019. november 25.
Egy finom pizzára tértünk be ide nagy reményekkel. Régen volt szerencsénk igazán finom pizzához, az utóbbi időben sokszor csalódtunk pizzák terén sajnos. A pizza ízletes, bár feltét elég kevés volt rajta, gazdagabbra számítottunk, a tésztája ízlett, szerencsére nem égették meg az alját, ami plusz pont.
Értékelt: 2019. november 25.
Többször vásároltunk már ebben a cukrászdában elvitelre és ott fogyasztásra egyaránt, így többféle sütit sikerült már megkóstolnunk. A sütik nagyon szépek, de számunkra sajnos a legtöbb túl édes, így csupán néhány sütire korlátozódik mindig a választásunk. Az árak egyre magasabbak. Mindig sokan vannak, így minimum néhány perc sorban állással kalkulálni kell.
Kellemes hely -

Pepe Cukrászda Zirc

2019. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 21.
Finom somlóit, kávét és cappucinot fogyasztottunk ebben a kellemes hangulatú cukrászdában. Igaz a kiszolgálás nem volt a leggyorsabb és sajnos a wc is nagyon rossz helyen van. (A pult mögött, keresztül kell vergődni hozzá oda és vissza is a sorban álló embereken, ami elég kellemetlen. )Azonban az említett negatívumokon kívül minden más pozitív volt, amit ott tapasztaltunk.
Hatalmas csalódás, kegyetlenül sós köretek.. -

Tóparti Vendéglő Nyíregyháza

2019. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 21.
Dupla csalódás ért minket ebben a gyönyörű környezeti adottságokkal rendelkező étteremben, pedig nagy lelkesedéssel érkeztünk. Négyünk közül hárman lazacot rendeltünk párolt zöldséggel, a negyedik fő disznóra voksolt. A lazac egyáltalán nem volt finoman elkészítve,a körete pedig embertelen sós volt, élvezhetetlenül, kellemetlenül.
mini cukrászda mini választékkal -

Rozmaring Cukrászda & Kávézó Mezőkövesd

2018. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2018. szeptember 25.
Sok pozitív véleményt olvastam a cukrászdáról, kíváncsian látogattuk meg egy vasárnapi napon. A választék sajnos a nagyon szűktől is szűkebb volt. Pontosan nem számoltam meg, de nagyjából 5-10 süti közül lehetett választani csupán. Ebből a szempontból nagy csalódás volt számunkra a hely. A sütik amiket fogyasztottunk átlagosak voltak.
Különleges vacsorák -

Vakvarjú Csónakház Budapest

2018. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. szeptember 3.
Többször jártunk ebben az új étteremben. Nagyon hangulatosan lett kialakítva vízpart mellett. Az ételek tálalása ízléses, mennyiségük viszont lehetne nagyobb, ízviláguk változó. Volt köztük igazán finom, kevésbé finom és éppen ehető kategória is. Különleges hangulata van az étteremnek, ami részben kompenzálja az ételek változó ízletességét is.
2018. júniusban, családjával járt itt
Értékelt: 2018. szeptember 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Határátlépés előtt gondoltuk csillapítjuk éhségünket egy finom de egyszerű déli menüvel. A leves sajnos kritikán aluli minőség és ízvliág volt, a Cordon bleu szintén. Ez utóbbi szerintem rossz minőségű, boltban kapható, fagyasztott termék lehetett. A sajt gumiszerű volt benne. Egyáltalán nem ízlett egyikőnknek sem, mondhatni kifejezetten rosszul esett.