Csalódás!

Vagon Étterem BudapestVagon Étterem Budapest a térképen

Gyenge 2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 4.
Húsvétkor egy nagyon kellemes estét töltöttünk itt, a vacsora is és a kiszolgálás is kifogástalan volt. Visszatértünk. Csalódtunk!
Mind a kiszolgálás, mind az étel minősége kívánni valót hagy maga után. Több tekintetben is hiányosságokat tapasztaltunk:
1.) E-mailen foglaltunk asztalt, de sajnos nem kaptunk visszaigazoló üzenetet (első alkalommal ez rendben megtörtént), így fel kellett hívjam az éttermet, hogy érdeklődjek, lesz-e helyünk.
2.) Érkezésünkkor a pincérek - illetve ahogy később megtudtuk, egyikük az Üzletvezető volt - nem fogadtak minket, odakint a lépcső mellett ücsörögtek. Kb. 4-5 percig ácsorogtunk egyhelyben, majd választottunk magunknak egy szimpatikus asztalt, amelyről aztán később kiderült, nem az volt részünkre lefoglalva.
3.) Az Üzletvezető úr - akiről azt hittük, hogy vendég lehet, mert nem volt átöltözve - civil, utcai ruhában (rózsaszín pólóban, farmebnadrágban, nike cipőben), letegezve szolgált ki minket (habár fiatal 30-asok vagyunk, ez egy étteremben nem helyénvaló).
4.) A felszolgált étel (Vagon tál) húsadagja pontosan fele akkor mennyiség volt, mint első alkalommal és a krumpli ehetetlenül el volt sózva, a pálinka hanyagul, nem egyformán lett kimérve.
A fiatal pincér fiú udvariasan érdeklődött, hogy hogy ízlik az étel. Mi éltünk a panasz lehetőségével. Zavarában minden, a vendégre nem tartozó belső problámát (a másik pincér úr egészségi állapotát, a helyettesítés nehézségeit) megosztott velünk. Az Üzletvezető urat (panaszkezelés céljából) már nem is láttuk.

Röviden egy hasonlattal megfogalmazva első alkalommal úgy éreztük, hogy a vonat megy, most pedig állt...

U.i.: Mielőbbi gyógyulást és jó egészséget kívánunk a Főpincér úrnak, akinek a munkájával és személyiségével maximálisan meg voltunk elégedve húsvétkor, és aki igazi, kellemes Vagon-hangulatot teremtett. Ezt a benyomást próbáljuk emlékeinkben megőrízni az étteremről.

Vagon Étterem további értékelései

2022.10.13családjával
Esti moziprogram - Szia, életem! - egy plázában. Kis idő múlva a főhős elmegy vacsorázni a kisfiával, és egy vasúti kocsiból kialakított étteremben eszik a pizzát. Meglepődtünk, hiszen pont onnan jöttünk, a mozi előtt a Vagon Étteremben vacsoráztunk. Hát ez a koincidencia - a véletlenek...
2022.09.09egyedül
Eszembe jutott a régii, jó vagon a Városligetben. Az a gyönyörű, békebeli, díszes étkezőkocsi, ami ott állt a közlekedés múzeum mellett, és mi, kamaszkorunkban, mint egy szent helyre, úgy jártunk oda... nos ez a vagon s hasonló célokat szolgál itt a Déli pályaudvarnál, csak sokkal puritánabb. És...
2022.07.15a párjával
Már voltam ezen a helyen úgy 3 éve, akkor nagyon tetszett :) Most láthatóan mások voltak a személyzeti alkalmazottak....az ő viselkedésük azért hagyott némi kivetnivalót :) Az étel bőséges volt és finom, a hely szép még mindig. Viszont....ugyan van egy felszerelt klíma a bejáratnál, de az...