Igazán hangulatos vacsora a vonaton

Vagon Étterem BudapestVagon Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2017. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. február 23.
Nagyon kellemes vacsoraélményben volt részünk a Vagon Étterem "fedélzetén". Párommal kettesben látogattunk el a Déli pályaudvar szomszédságában álldogáló vasúti kocsira, mely szinte egyedülálló hangulatot biztosít egy romantikus vacsorához. Nagyon finomat ettünk, egy két személyes Vagon tálat ettünk, melynek legfinomabb eleme kétségtelenül a csőben sült csirkemellfilé(baconnel,gombával és 2 féle sajttal) volt, fantasztikus ízével. A padlizsánkrém pedig szintén finom volt, mely tovább gazdagította a tál felszereltségét.
A kiszolgálás korrekt volt, az italkínálat is rendben, valamint budai átlaghoz viszonyítva az árak is elfogadhatóak, és a tisztasággal sem volt gond.
Az étterem legfőbb vonzereje az igazán eredeti hangulat, amiért biztosan visszatérünk még ide!

Vagon Étterem további értékelései

2022.10.13családjával
Esti moziprogram - Szia, életem! - egy plázában. Kis idő múlva a főhős elmegy vacsorázni a kisfiával, és egy vasúti kocsiból kialakított étteremben eszik a pizzát. Meglepődtünk, hiszen pont onnan jöttünk, a mozi előtt a Vagon Étteremben vacsoráztunk. Hát ez a koincidencia - a véletlenek...
2022.09.09egyedül
Eszembe jutott a régii, jó vagon a Városligetben. Az a gyönyörű, békebeli, díszes étkezőkocsi, ami ott állt a közlekedés múzeum mellett, és mi, kamaszkorunkban, mint egy szent helyre, úgy jártunk oda... nos ez a vagon s hasonló célokat szolgál itt a Déli pályaudvarnál, csak sokkal puritánabb. És...
2022.07.15a párjával
Már voltam ezen a helyen úgy 3 éve, akkor nagyon tetszett :) Most láthatóan mások voltak a személyzeti alkalmazottak....az ő viselkedésük azért hagyott némi kivetnivalót :) Az étel bőséges volt és finom, a hely szép még mindig. Viszont....ugyan van egy felszerelt klíma a bejáratnál, de az...