Ezentúl gyakran járunk ide

Vagon Étterem BudapestVagon Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2018. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. március 20.
Kétszer ettünk itt kétszemélyes tálat férjemmel. Nagyon hangulatos hely. Az étel bőséges. A pincér nagyon kedves volt. Engem a vagon a vadnyugati filmekből ismert vonatokra, étkezőkocsira emlékeztet, szuper jól megcsinálták. A déli pályaudvarra néz, nekünk az albérlet felé pont útba esik. Máskor is betérünk.
Vagon Étterem Budapest - Étel/ital

Vagon Étterem további értékelései

2022.10.13családjával
Esti moziprogram - Szia, életem! - egy plázában. Kis idő múlva a főhős elmegy vacsorázni a kisfiával, és egy vasúti kocsiból kialakított étteremben eszik a pizzát. Meglepődtünk, hiszen pont onnan jöttünk, a mozi előtt a Vagon Étteremben vacsoráztunk. Hát ez a koincidencia - a véletlenek...
2022.09.09egyedül
Eszembe jutott a régii, jó vagon a Városligetben. Az a gyönyörű, békebeli, díszes étkezőkocsi, ami ott állt a közlekedés múzeum mellett, és mi, kamaszkorunkban, mint egy szent helyre, úgy jártunk oda... nos ez a vagon s hasonló célokat szolgál itt a Déli pályaudvarnál, csak sokkal puritánabb. És...
2022.07.15a párjával
Már voltam ezen a helyen úgy 3 éve, akkor nagyon tetszett :) Most láthatóan mások voltak a személyzeti alkalmazottak....az ő viselkedésük azért hagyott némi kivetnivalót :) Az étel bőséges volt és finom, a hely szép még mindig. Viszont....ugyan van egy felszerelt klíma a bejáratnál, de az...