Többet, jobbat, mást vártam

Vakvarjú Étterem - Pest BudapestVakvarjú Étterem - Pest Budapest a térképen

Átlagos 2014. júniusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2014. június 29.
Munkatársakkal jártunk itt hétköznap este, nagyobb társasággal, előzetesen foglaltunk. A telefonos foglalásnál visszahívás során jelezték, hogy ha különtermet szeretnénk, akkor van egy bizonyos összegű minimum foglalás.
Sok jót hallottam erről az étteremről, és már régóta szerettem volna eljönni, így előzetesen nagyon örültem, hogy erre a helyre esett a választás, de így utólag biztos, hogy nem lesz a törzshelyem, összességében nekem nem jött be. A rendelésfelvétel nagyon lassú, vontatott volt, az italok megrendelését követően még nagyon sokat kellett várni, majd az italok közül volt olyan, amit elfelejtettek kihozni. Szerintem ezekre alapvető odafigyelni, és nem túl udvarias az észrevételre azt válaszolnia a pincérnek, hogy nem is ő vette fel a rendelést (azaz nem ő felejtette el), hanem a másik pincére.
2 étel esetében nem a megrendeltet hozták ki, hanem valami mást, de ezt utána kérésünkre kicserélték. Én hideg brazil mogyorólevest ettem, ami néhány gránátalma maggal volt díszítve. Hát, mit mondjak, ilyet életemben nem ettem még, de nem is fogok, bizarr volt, de egyáltalán nem jó (50 Ft). A mojito limonádé (mentás, alkoholmentes) finom volt (790 Ft 4,5dl). Főételként rózsaborsos csirkemell nyársat kértem ananászos-mangós raguval, mogyoróval és kesudióval (a leírás szerint), de kesudiót egyáltalán nem találtam benne. Ez összességében elég jó volt, de semmi különleges.
A dekoráció nagyon tetszett (pl. a bárpult előtt 2 régi motor, az egyik falon életnagyságú ember-bábuk, a plafonon repülőgép modell és épület makettek, a mosdók ajtaján mindenféle nyelven való kiírások), a hely adottságai szerintem kedvezőek, de talán egy kicsit elszálltak maguktól.
A mosdó belülről is nagyon csinos, dizájnos, budoár hangulatú. Tiszta is volt.
A konyha specialitása a kenyérlángos, én bevallom, nem igazán szeretem, a társaságunkból viszont többen is ezt kértek, de elég zsíros, nehéz volt, nem egy tipikus kímélő kaja estére.
A desszertek közül a Rákóczi túrós kifejezetten rémes volt (nagyon citromos, savanyú), a madártej tálalása frappáns, íze átlagos.
Összességében számomra csalódás volt a hely, nem ajánlom. Sajnálom, mert sokkal többet és jobbat vártam :-(
Vakvarjú Étterem - Pest Budapest - Külső képVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Étlap/itallapVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Étlap/itallapVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Étlap/itallapVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Étel/italVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Külső képVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Külső képVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Külső képVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Étel/italVakvarjú Étterem - Pest Budapest - MosdóVakvarjú Étterem - Pest Budapest - MosdóVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - BelsőVakvarjú Étterem - Pest Budapest - Külső kép

Vakvarjú Étterem - Pest további értékelései

2022.08.11barátokkal
Egy kellemes estét töltöttünk itt egy születésnap megünneplésére. Hatan 6 féle ételt választottunk, minden nagyon finom, ízletes és kicsit különleges volt. A gin-tonic választék zseniális, rajongóknak kötelező kipróbálni. :) Az egyetlen negatívum, hogy a kiszolgálás nagyon lassú volt, a rendelést...
2021.11.13üzleti partnerrel
Tegnap egy üzlettárs meghívott a kedvesemmel a Paulay éttermükbe.Békebeli hangulat fogadott, telt ház, mi kell még?!Márton nap, ehhez alkalmazkodtunk: két személyes libatál + ludaskása.Már a kihozatal után csalódást okozott, a tál  úgy nézett ki, mintha a vacsora után a konyhán összeöntötték...
2021.04.16a párjával
Nagyon jó vendéglátóhely, mindenkinek tudom ajánlani! A kiszolgálás pazar, az ételek íze remek.A tulajdonosok nagyon barátságosak, közvetlenek Több alkalommal is voltam már náluk!Céges rendezvényekre is kiváló hely!!! Az áraik is barátágosak. Aki gy jó helyre vágyik, ne semmi esetre se hagyja ki...