A varjú aki főzni tud

Vakvarjú Étterem - Újlipót BudapestVakvarjú Étterem - Újlipót Budapest a térképen

2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 4.
A párommal látogattunk el vacsoraidőben a Vakvarjú-csoport angyalföldi egységébe. Rendszeres DiningCity/Étteremhét résztvevőként jártunk már a csoport Paulay Ede utcai egységében de az ott tapasztaltak a többséggel ellentétben bennünk nem hagytak mély nyomokat.
A RAM melletti (amiről szégyenszemre most tudtam meg, hogy nem számítástechnikai mozaikszóból, hanem Radnóti Miklós nevéből származik)egységet a tágas, színes, kerítéssel védett EU-konform játszótér irányából közelítettük és máris sajnáltuk, hogy 3 gyerekünk ezúttal nem tarthatott velünk.
Pedig biztosan tetszett volna nekik a jó ízléssel berendezett, már délután 6 órakor teltházzal üzemelő egység profin berendezett gyereksarka is.
Egy nagyobb asztal széléhez húzott (ilyet még nem láttam...) 2 személyes asztalnál kaptunk helyet (alternatívaként a pincérhölgy a közvetlenül a bejárat melletti asztalt tudta volna még ajánlani, akkor már inkább ez...), ami kicsit furcsa volt, főleg mivelhogy a mellettünk ülők később csak úgy tudtak távozni, hogy nekünk fel kellett állnunk a hely szűke miatt.
Ez egyébként szemlátomást a pincéreknek is gondot okozott a felszolgálás során.
Almafröccsöt rendeltem, ami sajnos 20%-os almalé további hígításával készült, de kérésemnek megfelelően szobahőmérsékleten érkezett.
A látszólag profi felszolgálók a borrendelésünkről (Günzer Cabarnet Franc megfelelő hőmérsékleten érkezett és a rendelt 1dl-hez képest szerintem min. 1.5dl-et a pohárba töltve) először megfeledkeztek, de jelzésünket követően pótolták azt.

Az étteremhetes választék meggyőző volt.
Szívesen választottunk volna több tételt is a menüsorról.
Az előételként választott velőspiritós kicsit becsapós volt.
Lelki szemeim előtt rezegős velőt tartalmazó csontok és friss ropogós piritós lebegett.
A valóságban lepényszerű kenyéren sertésagyvelő érkezett.
Kellemes fűszerezéssel, összességében pozitív fogásként.
A húsleves kiadóssága és íze miatt biztos sok a visszatérő vendég. Nagyon rendben volt.
A párom főétele ha jól emlékszem "kéksajtos csirkés penne" hatalmas és jó ízű fogás. Nekem is jutott belőle:-)
Az általam választott marhapofa szaftos és jó textúrájú volt. El is csomagoltattam a maradékot :-), mert nem bírtam vele.
A desszertek várakozáson felülire sikerültek.
A sajttorta egy új rajongóra lelt általam.
Összességében ideális helyszínen, kellemes hangulatban egy kifejezetten kiadós és ízletes vacsorát költöttünk el az Étteremhét jegyében kedvező áron, de egyéb napokon is megfizethető módon a Vakvarjúban.
A szervíz figyelmetlenségét kedvességgel, mosolygással kompenzálta.
És egyébként is melyik étteremnek van saját merchandise-kollekciója (pólók, bögrék), képes akár több száz főre kitelepülni és rendelkezik saját pálinka- és kézművessörválasztékkal?
A Vakvarjú kiváló alternatívát nyújt a fine dining-tól irtózó, de a zsúfolt Trófeát vállalni nem hajlandó afféle tisztességes, sallangmentes "polgári konyhát" kívánó budapesti családoknak és baráti társaságoknak.

Vakvarjú Étterem - Újlipót további értékelései

2024.03.29családjával
Elegáns környezetben az európai trendnek megfelelő étlaphoz, viszonylag gyors és udvarias kiszolgálás párosul a középkategóriát meghaladó árakon. Gond a fizetésnél van, mert a kártya beolvasás elött a pincér a számla végösszegét nem közölte, csak annyit hadart el, hogy ugye hozzátehetem a 10 %...
2023.03.06a párjával
Ünnepi vacsorára készültünk a párommal. Csalódás, csalódás hátán: A taknyos 20 év körüli pincér tegez, ami nem bántó, de érthetetlen, közel 80 éves vagyok....Rendelés: csülökpörkölt rakott krumplival. Egy tégla alakú hús, mely nyesedékből állt össze. Nem túl ízletes és alig langyos + egy barna...
2022.09.05a párjával
Nagyon finomakat eszünk mindig itt. Van már kedcenc ételünk, amit szerintünk itt készítenek a legjobban (tatárbeefsteak, rozé kacsamell, csokiszuflé). Remélem soha nem veszik le az étlapról! Ui.: még sokáig szeretnénk itt enni, ezért ha nem hiszitek menjetek el, nézzétek meg magatoknak Ti is :)