Sánta varjú

Vakvarjú Étterem - Újlipót BudapestVakvarjú Étterem - Újlipót Budapest a térképen

Gyenge 2018. októberben, üzleti partnerrel járt ittÉrtékelt: 2018. október 19.
A partnerem ajánlatára, üzleti ebédre ugrottunk be.
Jó nagy pörgésre érkeztünk, ennek ellenére nem kellett sokat várni az ételekre.
Snitzelt rendeltem burgonyasalátával. Imádom a burgonyasalátát, képes vagyok érte Bécsig elmenni. A snitzelt úgyszintén. A kettő együtt meg maga a mennyország!
Nagyon jól nézett ki az óriási szelet, a krumplisalátán. Ahogy kell. Először a salátát kóstoltam meg, ami tökéletesen megfelelt az ízlésemnek.
Következett a hús.....
Először is iszonyú vékonyra volt klopfolva. Vastag, durva panírba volt forgatva. Rommá volt sózva. Csöpögött az olajtól, ami az ízére is negatív hatással volt. Maga a szelet amúgy is túl zsíros volt, a rossz sütés miatt a szélei viszont ki voltak száradva. Egyszóval ezt elbaltázták.
Próbáltam ehető részeket találni rajta. Néha sikerült.
Azt hiszem nem egy vak varjúnak kéne a konyhában állnia, inkább keressenek egy látó szakácsot.
Ja és a limonádé nálam friss víz, egy egész citrom leve, cukor, esetleg menta, pici jég. Mert nem attól lesz limonádé, hogy savas vízbe egy cent citromlevet öntünk, beledobunk egy marék jeget, néhány kis darab citromot, némi mentalevéllel kísérve. Ettől legfeljebb büfiztető hideg lötty.

Vakvarjú Étterem - Újlipót további értékelései

2023.03.06a párjával
Ünnepi vacsorára készültünk a párommal. Csalódás, csalódás hátán: A taknyos 20 év körüli pincér tegez, ami nem bántó, de érthetetlen, közel 80 éves vagyok....Rendelés: csülökpörkölt rakott krumplival. Egy tégla alakú hús, mely nyesedékből állt össze. Nem túl ízletes és alig langyos + egy barna...
2022.09.05a párjával
Nagyon finomakat eszünk mindig itt. Van már kedcenc ételünk, amit szerintünk itt készítenek a legjobban (tatárbeefsteak, rozé kacsamell, csokiszuflé). Remélem soha nem veszik le az étlapról! Ui.: még sokáig szeretnénk itt enni, ezért ha nem hiszitek menjetek el, nézzétek meg magatoknak Ti is :)
2022.06.19barátokkal
Sokszor jártunk már itt (csak idén már legalább 3-4-szer), ezért külföldi vendégeinkkel ellátogattunk, mondván milyen jó kis hely ez. Végül hatalmas csalódás volt. Sokan voltak, de ez nem gond. Az első meglepetés. hogy a kínálat átalakult (pl eltünt a kenyérlángos), mondván elment a szakács...